2.9

220 17 0
                                    

Skyler pov.

- Negaliu patikėti jog jūs tai darot. - sumurmėjau sunkiai tardama žodžius.

- Kas čia apskritai keisto?  Aš einu į pasimatymą su savo vaikinu. - Clara sušuko už pertvaros skirtos persirengti.
Išvis nesuprantu kodėl mes ja turime, mūsų kambaryje gyvena tik merginos, mes.

- Aš pati negaliu patikėti jog tai darau. - Roe sumurmėjo.

- Na aš negaliu patikėt jog jus mane paliekat! - ryktelėjau tačiau pasigailėjau, sulaukusi skausmo gerklėje. - Tada kada aš sergu. - sumurmėjau. - Ir dėl ko gi?  Kažkokių asilų... Clara galėjai eit kadanors kitą kart, arba išvis neik. Kam tau tas vaikinas. Ir tu Roe... - žudžiau ja žvilgsniu. - Iškeiti mane į ta subingalvi, nesubrendusi, invalidą Zayn?! - negaliu patikėti jog aš sergu. Čia plius trisdešimt,  o mano kūno temperatūra trisdešimt devyni. Kaip tai išvis įmanoma?  Susirgti tokiu oru? Taip apgailėtina.

- Taip, jaučiuosi keistai. Neturėčiau to daryti. Maniau tapau stipresnė. - Roe pasitaisė plaukus prieš veidrodį, tik dar labiau suveldama. - Manau eisiu persirengti, atrodau keistai. - ji galiausiai tarė nužvelgdama savo atvaizdą veidrodyje.

- Tu tokia ryški, kad tuoj apaksiu. Atrodai kaip prisirpes spuogas. - tokios ryškios jos dar niekad nemačiau. Roe ir jos juodi drabužiai ,yra jos ženklas. O dabar- raudonos kelnės, balti marškiniai, raudonos lūpos. Iš kur ji išvis gavo tokius rūbus?

 Iš kur ji išvis gavo tokius rūbus?

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

- Gal tu išgerk dar truputį vaistų. - garbanė leptelėjo.

- Ha ne. Aš ir taip pripunpuota jų. - išsitiesiau lovoje ir sufokusavau žvilgsnį į lubas. - Dėl ko visos šitos pastangos, dėl to liurbio su fancy šukuosena?

- Manau Roe atrodo puikiai.

- Ačiū! - Garbanė sušuko Clarai. - Viskas ne dėl jo... Nežinau dėl ko tai...
Mano gyvenimas toks šūdinas dabar. Trumpos atostogos baigėsi, o aš netik susirgau per atostogas bet ir pirmąją mokslų savaitę.

Negaliu sirgti. Man nepatinka sirgti... Vistiek nesuprantu, kaip apskritai įmanoma čia susirgti?!

- Ką tu apsirengusi? - smarkiai suraukiau antakius galiausiai pamačiusi Clara. Ji turbūt juokauja. - Tu turbūt juokauji. Atrodai kaip kekšė. Ne rimtai iš kur gavai juos?

- Tai tavo drabužiai. - Clara sukryževo rankas.

- Na tai aš ir esu kekšė. - pasakiau kažkokia nesąmone, kuri pirma šovė man į galvą. - Kodėl taip apsirengiai?

- Mes einam į naktinį kluba. - ji pavatė akis.

-Taip ir tu ten būsi išprievartauta. - aš tai pat pavarčiau sąvases dar kartą nužvelgdama ją - krūtinė, kojos, pečiai, pilvas, nugara viskas buvo apnuoginta. Ji vilkėjo kažkokį juoda šūdą kuris priminė bikinį.

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.
Snapchat Call /BAIGTAOnde histórias criam vida. Descubra agora