2.13

209 17 0
                                    

- Žinai aš iš dalies nekesiu ,Zayn, truputį visą gyvenimą. Bet jis padarė kas jam buvo lieptą. Visi būtume taip pasielge jo vietoje. Tuo lab, jog tu ir buvai ta, kuri liepė siekti savo svajonių. Pripažink jog jai, jis būtų atsisakęs savo svajonių dėl tavęs, niekad nebūtum atleidusi sau. - velnias Louis žino jog kalba tiesą. Nebūčiau buvusi laimingą. - Roe, tu turi grįžti pas jį. Tu ir Zayn sutverti būti kartu. Jūs kartu turite tai, ko kiti žmonės ieško visą savo gyvenimą ir niekada neranda.

- Mes iš tiesų mylėjom vienas kitą. - pasakiau tarsi sau.

- Jūs abu visdar mylit.

- Iš kur žinai tai? - pažvelgiau į mėlynas jo akis. Esu tokia pasimetusi dabar. Nesuprantu kas čia vyksta. Nesuprantu kas vykstan mano širdyje ar galvoje.

- Zayn kalba apie tave visada, ir jis, žlugęs dabar. O tu... Niekad nemokėjai slėpti savo jausmų.

- Luois... - negalėjau baigti sakinio nes visai netikėtai atsivėrė durys ir pro jas, besišnekučiuodami įėjo Zayn ir Harry.

Iškart pasidarė taip nejauku, tačiau iš visų jėgų bandžiau to neparodyti.

Kambarį įsivyravo tyla kai mano ir Zayn akys susitiko, tačiau viską nutraukiau, nusukdama žvilgsnį.

- Sorry, kad nesibeldėm, jau įpratom jog Lu visada vienas, manėm šiandien ne išimtis. - Harry pasikasė pakaušį, bandydamas ištaisyti padėtį.

- Nieko. - šyptelėjau. - mes tesiog kalbėjom... - žvilgtelėjau į brolį. - apie įprastus dalykus...

- Taip. - Luois linktelėjo. - Apie vaukinus ir panašiai. - mano akys išprogo ir aš pagriebusi nuo stalo obuolį mečiau į jį, tačiau kaip nekeista, dėl mano mergaitiško metimo, jis sugavo jį.

- Nekalbėjome mes apie jokius berniukus. - apsimesdama prunkštelėjau ir numojau ranka.

- Taip, tikrai nesupratom to kai metei į jį ta vaisių. - Zayn pavertė akis ir jie abu su garbanium, prisėdo ant sofos priešais mus.

- Ashton, toks ten jo vardas? - palinksėjau galva, vietoj to jog atsakyčiau broliui ir apsimečiau jog esu labai susidomėjusi stalo paviršiumi.

- Gerai groja būgnais jis. - žvilgtelėjau į Zayn ir buvau kupina nuostabos. Woau nesitikėjau niekada, nieko panašaus išgirsti iš jo.

Luois reakcija buvo priešinga jis šyptelėjo žvelgdamas į tamseplaukį ir susiraukė bei papurtė galvą vėl atsisukęs į mane

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Luois reakcija buvo priešinga jis šyptelėjo žvelgdamas į tamseplaukį ir susiraukė bei papurtė galvą vėl atsisukęs į mane.

- Man tai nepatinka jis. Reikia pasikalbėti, nuvažiuoti į mišką ir ten miestą aprodyti.- brolis sumurmėjo.

- Tau nepatinka jokie mano DRAUGAI. - aiškiai pabrėžčiau žodį "draugai" nes kalbėjau apie vyriškos lyties atstovus.

- Man patinka Clara ir Skyler ir Zayn. - truktelėjo pečiais.

Snapchat Call /BAIGTAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin