2.14

202 16 2
                                    

Paršau neplik manęs. Myliu tave, prašau neišeik! Norėjau jog ji girdėtu mane. Tačiau šaltis akimirksniu užliejo mano kūną ir pasigirdo greiti žingsniai.

Ji išbėgo.

Prašau, aš esu čia.

Skyler pov.

- Man tai visdar atrodo ne kokia idėja. - Gabriella suburbėjo ir aš pavarčiau akis.

- Tesiog užsičiaupk, kartoji tai jau pastarąjį mėnesį, galvoji negirdžiu? Man tesiog nerūpi. Džiaukis jog išvis susitarėm. Man užtenka nervų dabar, šiandien viskas turi būti tobulą. Tai mano pasirodymas, todėl dink. - pasakiau prieidama prie tika atveštų šokėjų aprangų.

Regioninės. Man labai svarbu pereiti šį etapą, jai pereisim jį galėsim rugtis tarp geriausių ir susižinoti kuri šokių komandą yra geriausia.

- Tavo šokis primena orgiją. - nekenčiu jos įkūrimo.

- Nuostabu. Toke ir buvo visa idėja. - burbtelėjau po nosimi.

- Gerai palieku tave.

- Ačiū Dievui! - sušukau vos jai ištarus.
- Tavo laimei atėjo mano vaikinas. - atsisukau tuo momentu kai ji pasakė vaikinas.

- Negeliu patikėti. - pakėliau antakius ir sukryžiavau rankas ties krūtinę. - Tave kažkas gali pakęsti? Tu šlykšti merga ir labai erzinati.

Gabriellos veidas taip surugo ir ji tai pat sukryževo savo rankas.

- Tu pati tokia. Jau seniai nusibodo klausytis tavo žodžių, tu esi pats šlykščiausias žmogus žemėja tad... - ji apsisuko eiti ir aš dabar pat norėjau trenkti jos kvaila galvą į žemę, tačiau jos laimei esu per daug užsiėmusi, todėl gryžau prie savo darbų.

- Nagi vištos, greičiau temkit savo sėdynės ir pasimatuokit rūbus! - sušukau ir pakalikės atbėgo.

- Esu įsitikinęs jog tau negalima taip su jomis kalbėtis ir tu pažeidi žmogaus teisęs. - visiškai suakmenėjau išgirdusi šį, tokį pažystama balsą.

- Ką tu čia veiki? - apsisukau jog galėčiau pažvelgti į taip seniai matytas žalias akis.
Būčiau slapta pamaloninta jai jis atėjo dėl mane.

Tačiau pasigirdo garsus cypas ir aš užsidegiau ausis.

- Tu jau čia. - Gabriella klykdama bėgo jam į glėbį ir užšokusi ant jo apvyniojo, jį kojomis.

Ne... Ne ne ne. Ne!

Žengiau kelis žingsnius į prieki.

- Skyler susipažink su mano vaikinu Hariu. - aš smarkiai išsižiojau kai ji suspiegė, o bompšpakis pabučiavo jai į lūpas.

- Kas per šūdas! - tiesiog suklykiau ir priėjusi nustumiau ją no jo.

- Atsiprašau? - ji pasitvarkė palaidinė ir spigino į mane tomis, šūdo spalvos akimis.

- Kas tau negarai? Gal galvą susitrenkiai? -paklausiau žvelgdama į Harry. - Jai tu su ja, čia kažkur turi būrį kameros, kažkas suknistai žaidžia su manimi. Cha cha cha! - garsiai nusijuokiau ir apsidairiau. Visi prakeiktai spoksojo į mus. - Kaip juokinga.

- Čia ne kokia šunybė. - Harry susiraukė aš tai pat. - Mes kartu, nežinau gal dvi savaites? - jis pažvelgė į tamseplauke ir aš jaučiu kaip tuoj trenksiu jai.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Snapchat Call /BAIGTAWhere stories live. Discover now