Belangrijke mededeling!

3.6K 99 20
                                    

Hallo allemaal!

Het is al weer een tijd geleden dat ik het laatste hoofdstuk van De Ontmoeting publiceerde... Dit wil niet zeggen dat ik er nooit meer aan denk hoor! Ik ben nu bezig in Word om alles te herschrijven. Ik heb namelijk een korte tijd nadat ik klaar was met mijn boek contact opgenomen met 'Schrijversroute'. Schrijversroute zijn een paar mensen die vrijwillig mensen helpen met schrijven. Ik heb ze gevonden in de krant en een paar dagen later heb ik met Erika gepraat over mijn boek en hoe ik verder zou willen.

Uitgeven... Het klinkt allemaal zo ver weg! Zou mijn boek echt goed genoeg zijn? Ik wil graag dit verhaal graag uitwerken tot ik vind dat het goed is. Schrijversroute geeft mij tips die mij erg helpen. Ze laten mij het boek op verschillende manieren bekijken en herschrijven. Natuurlijk kost dit allemaal veel werk. Ik ben er al heel lang mee bezig en het is eigenlijk nog steeds niet helemaal af. Ik zit al in leerjaar 5 op het vwo, dus helaas heb ik het heel druk op school.

Laatst vroeg Erika (van Schrijversroute) of ik wilde helpen aan een cursus. Dit is een cursus voor mensen die beginnen met schrijven of mensen die graag meer over schrijftechnieken willen weten. Ik vond het erg leuk om mensen te vertellen over mijn schrijfervaring en ze te helpen.

Omdat Wattpad een erg grote stimulans voor mij was om te beginnen met schrijven, vind ik het wel zo eerlijk en leuk om jullie ook te vragen om te komen. Deze cursussen zijn in de boekhandel in Bleiswijk en in een kantoorboekhandel in Berkel. De exacte datum is nog niet bekend, maar dit zal ongeveer begin januari plaats vinden. Ik zou het heel erg leuk vinden om een paar lezers in de buurt te ontmoeten en ze te helpen, dus als je interesse hebt om te komen kan je mij een privéberichtje sturen.

Ik zou het echt heel leuk vinden om jullie te ontmoeten. Als je meer informatie wilt over Schrijversroute, kan je ze vinden op www.schrijversroute.nl

Hopelijk zie ik of spreek ik jullie snel!

Emma


De OntmoetingWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu