Podoba mi się tu w tym mieście. Naprawde jest spoko. Gosposia w domu Matteo traktuje mnie jak gościa hionorowego lub coś w tym guście. Na szkołę też nie narzekam chociaż kupa nauka a jak to pogodzić z rolkami ?? No i fotografią. W weekend wybiore sie w plener. Najpewniej sam bo mój kumpel nie znosi fotografii No chyba że robią mu zdjęcia i Ambar. Są w siebie tak wpatrzeni.
- Jakie plany na weekend stary ? - pyta włoch
- Fotografia nic dla ciebie - wzruszam ramionami
- Nie no mogę być modelem - mówi dumnie -Mam być twoim fotografem prywatnym ? Król sobie życzy zdjęcia z księżną czy kelnereczką ? -
O co ci chodzi ? - pyta zdziwiony - widze że was ciągnie ku sobie - zauważam - Chyba kpisz ! Nie ciągnie mnie do niej. Co to to nie ! - Ja tam wiem swoje - chichocze. -A jak tam Delfi ? - dopytuje - Nijak. Ona coś chce a ja nie - wzruszam ramionami. - Dlaczego ? Chłopie wystarczy że na ciebie leci i jest śliczna - Nie dla mnie - wtrącam - Delfi to nie mój typ - A jaki masz ? - Tajemnica - mówie - Wiesz że ma bloga z Jasmin i Ambar ? - Nie nie wiedziałem ale pokaż - wyjmuje telefon. Wpisuje adres strony którą podał mi Matteo. Zawiera ona mase postów z filmikami. Oczywiście o dziewczynach a w szczególności o '' samouwielbieniu '' Ambar. Mój kumoel często tam występuje. Są filmiki z Rollera z konkórsów i różnych takich ale oczywiście z komentarzami typu '' kto jak wyglląda ? '' Straszna nuda i egoizm moim zdaniem. Ciekawi mnie jak one mogą być tak popularne. Miałem już zamykać strone gdy natknąłem sie na komentarz. Od nie jakiej '' FelicytyForNow '' Przeczytałem go z 5 razy aż zrozumiałem dokładnie. Ta dziewczyna bardzo mi zaimponowała. Delfina mogłaby wziąść z niej przykład a nie robić co Ambar zażyczy. No i nie traktować mnie jakby nas coś łączyło.. Jestem zmęczony nią. Czemu ona tego nie rozumie.? swoją drogą odpisałbym FFN Ale trzeba mieć konto i w ogóle..
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Macie gastona zakochanego w felicyty juz i ich zakład ... w nastepnym matteo i pierwsze styknięcie luuto! Juz w czwartek. Dziękuje zaa wejscia komentarze i gwiazdeczki.
Kocham was! Nadrobie czytanie waszych książek w wolne dni. Obiecuje!
Dziękuje że ze mną jestescie!
Luśka XOX
CZYTASZ
{SoyLuna} Crees en el destino?
FanfictionHistoria wszystkich par z SL. Dwanaścioro nastolatków. 6 dziewczyn i 6ściu chlopakow. Milosc Pasja Wrotki Muzyka a także Tajemnice. Czy uwierzą w przeznaczenie jakie szykuje im los? Czy pasja i tajemnice pomogą im odnaleźć drugą połówkę?