Poszłam razem z Gastonem na zajęcia z fotografii. Zdziwiło mnie że chłopak interesuje sie tym co ja. taki chłopak jak Peridia to raczej zadufany w sobie paw jak matteo. Przynajmniej tak mówi Luna. Chodzę do tej szkoły dłużej od niej zdecydowanie i nadal sie łudzę że mój ukochany jest inny niż myśli moja przyjaciółka. Ale nawet mimo tego nie sądziłam że chłopak podziela moją pasje to fotografii. Na zajęciach usiedliśmy obok siebie. Czułam sie niezręcznie dlatego cały czas wgapiałam sie w mój aparat. - Teraz dobiore was w pary - rzekł nauczyciel - Jakie ? - pyta podekscytowana jasmin która chciałaby być z Delfi w parze - W tych parach pracujecie do końca roku szkolnego - zauważa mężczyzna - Oby Gaston oby Gaston - modliła sie Delfina- Nie Jasmin -błagała cicho - Ana i tomas, marco i Valeria, Federico i Aron, Jasmin i Delfi - powiedział - Że co ? - wstała zdenerwowna diewczyna - Panno Alzamendi prosze usiąść - dziewczyna usiadła zrezygnowana - Widzisz Delfi będziemy razem - powiedziała zachwycona Jasmin - obym zapomniał przez pannę Delfinę o pannie Simonetti będzie panna z Gastonem - CO ??? - obie z Delfi zdziwiłyśmy się tym połączeniem. - - Bez dyskusji - upomniał nas nauczyciel. Popatrzyłam zdezorientowana na Gastona, który nie wydawał się niezadowolony. Myślałam że będzie chciał być z Delfi ale widzę że ona che tego bardziej. Wściekła wyszła z klasy a za nią jej przyjaciółka. Nauczyciel mimo ich nieobecności rozdał nam zadania. Miała to być mini sesja obojga z nas. Ale oddzielnie. To znaczy kilka zdjęć moich jako modelki robionych przez chłopaka i odwrotnie. Według naszego mentora to zadanie na początek ma nas zbliźyć i przebić bariere miedzy nami. To zadanie ćwiczy nasze zaufanie względem siebie. Uczy też współpracy i wykazanie własnej inicjatywy. - Nina poczeaj - łapie mnie za ramie mój partner. - o co chodzi ? - pytam zatrzymując sie - Nie uciekaj. Prosze chcę omówić z tobą nasz projekt. - Spokojnie mamy dużo czasu. Porozumiemy sie przez email lub w szkole - dodałam. - Ale ja miałem na myśli byśmy poszli do Jam&roller i tam omówili wszystko - Teraz ? - pytam zdziwiona widząc złą Delfine - Tak po szkole - mówi z uśmiechem - A twoja dziewczyna ? - pytam wskazując Delfine. - Nie jestem z Delfiną. To tylko przyjaciółka i partnerka w konkursie - wyjaśnia - em no dobrze do zobaczenia w rolerrze - mówie by poszedł. Gdy odchodzi od razu wchodze na konto Felicyty by napisać kolejny komentarz. Lecz najpierw chce zobaczyć poprzedni. Zdziwiona patrze na nowego użtkownika. RollerTracka. Czytam uważnie ''Jestem zachwycony twoimi komentarzami. Masz talent do pisania i to widać. Mam nadzieje że napiszesz kolejny genialny kopmentarz '' RollerTrack Nawet nie wiem czemu ten komentarz tak mnie zadowolił. Ten nick jest nowy. Tylko kto to ? Niestety nie mogę sie go o to spytać ponieważ sam by chciał wiedzieć kto kryje sie pod FelicytyForNow.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej. Oto spóźniony ale kolejny rozdział. Tym razie o ninie. Jakoś do 70tego będzie jej wiele. Jutro dodam kolejny bo ten miał być dwa dni temu a ja zapomniałam xd Więc jutro Matteo.
Mam nadzieje, że mnie z nienawidzicie hehhe
Luśka
CZYTASZ
{SoyLuna} Crees en el destino?
FanfictionHistoria wszystkich par z SL. Dwanaścioro nastolatków. 6 dziewczyn i 6ściu chlopakow. Milosc Pasja Wrotki Muzyka a także Tajemnice. Czy uwierzą w przeznaczenie jakie szykuje im los? Czy pasja i tajemnice pomogą im odnaleźć drugą połówkę?