Bölüm4

122 8 6
                                    

ESRA
  Sabah uyandığımda şirkete gitmek istemiyordum. İçeriden yabancı sesler geliyordu ayaklanıp içeriye girdim. Üzerimde siyah tişört ve siyah taytım vardı evde olduğum için tayt daha rahat oluyordu ama bu gün giyinmez olaydım. Odaya girdiğimde karşımda direk semihi gördüm gözlerimi kocaman açmış ona bakarken oda beni baştan aşağıya süzdü tabii ben utandım. Sonuçta bir yabancıydı ve beni evlik halimle görüyordu. Semih
'Günaydın yokmu esra' dedi şirinlik yapmaya çalışırken ama beceremiyordu oyunculuk kabiliyeti sıfırdı.  Hala şaşkınlık içinde günaydın dedim. Babam ' bu gün seni işe semih götürecekmiş kızım hazırlan' dedi ben bir kez daha şok oldum dün beni görmek istemediğini söylüyor bugün gelmiş beni işe götürecekmiş ben gerçekten anlamıyordum ama semihe hiç güvenmiyordum benimle oyun oynuyordu peki o zaman o oynarsa bende oynardım. Odama geçip hazırlandım yanıma spor çantamı ve defterlerimi alıp çıktım. Beni bekliyordu anneme ve babama veda edip çıktım. Ön koltuğa oturmak istemiyordum, ben arka koltuğa geçerken yanıma geç diye emir verdi. Dişlerimi sıkıp öne geçtim üstümde eteğim olduğu için oturunca biraz yukarı kaydı semih denen pisliğin baktığını görünce ceketimi çıkarıp bacaklarıma kapattım semihde rahatsız olduğumu anlayınca kendini toparladı.

'Kahvaltı ettin mi?' diye sordu ruhsuz bir sesle ondan tarafa bile bakmıyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

'Kahvaltı ettin mi?' diye sordu ruhsuz bir sesle ondan tarafa bile bakmıyordum.
Yalandan 'ettim' dedim.
'Bana bakarak konuş' dedi. Bakmak istemiyordum ona ona baktıkça sinirleniyordum istemsizce. Bir kez daha sesini yükselterek 'bana bak!' dedi başımı kaldırıp baktım. Bunun gözleri şimdide açık maviydi ruh hali gibi göz rengide değişkendi. Esmer bir erkekte renkli göz biraz farklı duruyormuş. O da bana baktı. Bakışma uzayınca ' evet semih bey baktım'
' daha önce kimseye kusura bakma demedim ama dün çok üstüne gittim kusura bakma ve bana bir daha ne semih abi de nede semih bey anladınmı!'
'Önemli değil. Bir daha söylemem semih.' dedim adını söylediğim an dönüp şaşkınca baktı sesim biraz kısık çıkıyordu çünkü bununla polemiğe girip kendimi yıpratmak istemiyordum ve ayrıca oyununa karşılık veriyordum amacı neydi bilmiyorum zamanla görecektik. Pastanenin önünde durdu iki simit alıp geldi. Simiti verdiğinde teşekkür ettim. Şirkete gelene kadar yemiştim simitimi. Arabadan beraber inerken şirketteki kızlar bana ters ters bakmaya başladılar. Niye öyle baktıklarını anlamamıştım. Bu gün şirket çıkışı ömer beni alacak akşam yemeği yiyip okula geçecektik. Okullarımız dip dibeymiş. Spor çantamda sadece okula gideceğim kıyafetlerim vardı.
Bugünüde sağ sağlim atlatmıştım. Tuvalete girip üstümü değiştirdim. Siyah etek uçları kıvrık dizimin biraz üstünde duran siyah eteğimi giyindim üzerime toz pembe kazağımı giyindim üstümdekiler spor duruyordu abartı durmuyordu. Siyah sporlarımı giyindim. Saçlarımı açtım yine makyaj yapmamıştım napim tabiatım böyleydi. Çantamı sırtıma takıp çıktım asansörü beklemeye başladım. Arkamdan tanıdık bir ses ' bir randevun var herhalde hiç böyle giyindiğini görmemiştim'
'Sadece pek sık etek giyinmiyorum semih bey'
'Bana semih bey deme demiştim sana bunun için bir ceza bulmalıyız esra'
Asansöre binmiş hala konuşuyorduk.
'Cezanızı başka zamana erteleyin lütfen bugün ömerle yemek yiyeceğiz' dediğim an gözleri koyulaştı.
'Demek öyle. Sevgiline adıyla hitap etmene sinirlenmiyormu?'
'O benim sevgilim değil beni ormandan kurtardı ve bir yemek sözü verdim'
'Herkezi kandırabilirsin ama beni kandıramazsın küçük şeytan'
' sana açıklama yapmak zorunda değilim nasıl anlamak istiyorsan öyle anla semih ABİ'
' yine abi dedin cezan git gide katlanıyor'
Dedi kapıda ömeri gördüm semihe iyi akşamlar diyip geçiştirip ömerin yanına gittim tokalaştık bana arabanın ön kapısını  açtı bende bindim. Camlar filmliydi semihin olduğu tarafa baktım ters ters arabaya bakıyordu. Ömer çok güzel giyinmişti cool derlerya aynı öyle benim gibi spordu. Son gaz ayrıldık şirketten ömer bana nedense güven veriyordu. Belkide beni kurtardığı içindi belkide bu kadar güvenmemeliydim. Yinede temkinli olmalıydım.

SAKLI CENNETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin