Eliška Smithová:
Sledovala som Sabínu, ako odchádza s Tomášom. Nech si ide. Aj tak mi nikdy nepatril. Čo ma po nich! Je to ich život a ak sa milujú, tak nech sa milujú. I tak si však myslím, že k nej nič necíti. Že je s ňou len tak. Možno z frajeriny, ako väčšina podobných ľudí, ako je on. Alebo si chcel zvýšiť ego tým, že si nájde druhú, keďže ja som mu ho nedávno znížila. Kto sa má v ňom vyznať! Vôbec sa mi nad tým nechce premýšľať a ani hľadať možné scenáre. Načo?
"Oni sú takí zlatí."
Rozplývala sa nad ním moja spolužiačka. Je dobrá kamarátka Sabína, takže jej to priala, ako žiadna iná.
"Mal aj najlepšiu."
Skonštatovalo druhé dievča, ktoré sa tvárilo, ako by zjedlo všetku múdrosť sveta.
"Aj tak sa rozídu za pár dní."
Ozvala sa tretia. Vyzerá to tak, že práve rozpútali obrovskú diskusiu.
"Ale videla si, ako sa na ňu pozeral? Je z nej úplne hotový."
Zareagovala štvrtá. Myslím, že dnes si tu kvalitne potrénujem matematiku.
"Tie jeho zamilované oči. Keby sa aj na mňa tak krásne pozeral."
Roztápala sa nad ním piata. Super už môžem začať počítať aj na druhej ruke.
"Podľa mňa sa s ňou len vyspí a potom ju odhodí preč."
Ozvala sa šiesta a práve pri tomto čísle, som už stratila trpezlivosť. Postavila som sa zo svojho miesta a rozhodla som sa, že túto triedu aspoň na chvíľu opustím.
"Ale videli ste aj to, ako sa zastal tej hlupani? Koľko mu za to zaplatila?"
Opýtala sa tá najmúdrejšia. Hm, aspoň by sa mohla naučiť rozprávať tichšie, keď chce, aby som ju nepočula.
"Rozkročila pred ním nohy."
Zasmial sa Mišo. Super, ty si úžasný kamarát. Úplne sa mi ten chlapec znechutil. Mal byť prvý, čo zastaví túto diskusiu, ale on sa do nej musí zapojiť. Cenu za najlepšieho kamaráta vyhráva, viete kto? Ani ja neviem, ale on to rozhodne nie je! Našťastie som už pokračovanie nepočula. Ale čkalo sa mi tak hlasno, že verím, že chválou na mne nešetrila. Samozrejme, že to myslím ironicky. Ony by na mňa nenašli ani jedno krásne slovo. Bola by som zvedavá, ako by sa tvárili, keby zistili, že ma Tomáš pobozkal. Hm, myslím, že by sa hanbou prepadli pod zem. Ale i keď by som si to rada pozrela, tak nemám chuť rozprávať o svojom súkromí a hlavne nie o ňom. O chvíľu opäť zazvonilo, ale tentokrát na hodinu. S pocitom, že už bude v triede vládnuť ticho, som sa vrátila na miesto. Hneď si všetky začali niečo šepkať, ale nemala som potrebu to riešiť. Nech si šepkajú. Aspoň na niečo som dobrá. Do triedy vkročil profesor, ale Sabíny nikde nebolo. Kde zmizla? Nechápala som. Že by išla poza školu? Ale prečo by to robilo? V tom sa mi zapálila žiarovka v mojej tmavej hlavičke. Veď išla s ním, určite má v tom prsty Tomáš. Od prvého okamihu som vedela, že je nezodpovedný hlupák. A práve sa mi to potvrdilo.
"Kde je Sabína Kollárová?"
Opýtal sa pán profesor. Mala som chuť skríknuť, že s tým sukničkárom, ale radšej som sa zdržala komentára. Možno si poviete, že mením názory zo dňa na deň. Ale aspoň nemením partnerov z hodiny na hodinu. Presne, ako to robí on. Ako to spravil so mnou a so Sabínou. Už v ten deň, keď ma pobozkal, tak sa s ňou dal dokopy. Aspoň to som stihla zaregistrovať z tajných rozhovorov mojich spolužiačiek. Nie, že by ma to zaujímalo, ale niektoré veci sa nedajú prepočuť. Bohužiaľ.
"Išla k zubárke."
Prehovorila jej dobrá kamarátka. Začala som nad tým premýšľať. Možno ku nej naozaj išla, ale čo ak ju len kryje? Aj ja by som to spravila pre niekoho, čo pre mňa veľa znamená.
Ďakujem krásne za prečítanie. Potešia ma všetky komentáre a hodnotenia. Dúfam, že sa vám táto časť páčila. :)
YOU ARE READING
Od tŕnia k láske
RomanceTomáš je model školy, ktorý dievčatá zaujme hlavne svojím vzhľadom.Okrem jednej jedinej. Eliška je dievča, pre ktorú je vzhľad na poslednom mieste. Má pocit, že všetci správni chlapci už poumierali, tak ako aj dávne tvory známe ako dinosaury. Práve...