Part 51

1.2K 178 3
                                    

-Πλευρά Άλκη-

Οι ηλιαχτίδες μπαίνουν από τις χαραμάδες των παραθυροφυλλων αναγκάζοντας με να γυρίσω το κεφάλι μου στην αντίθετη κατεύθυνση.Ανοίγω τα μάτια μου και κοιτάω τον χώρο γύρω μου όπως κάθε πρωί.
Όταν αποφασίζω επιτέλους να σηκωθώ πάω στην κουζίνα και φτιάχνω έναν καφέ.
Μετά την πρώτη γουλιά νιώθω την ανάγκη να πάρω τηλέφωνο την Νάντια να της πω καλημέρα.Ωστόσο,μόλις ανοίγω το κινητό και βλέπω την ώρα τα μάτια μου γουρλωνουν.

8:40

Γαμωτο πρέπει να είμαι στις 9:00 στο café.Θα αργήσω.

Πετάω το κινητό στο τραπέζι και τρέχω στο δωμάτιο.

Ντύνομαι γρήγορα και αφού φορέσω τα αθλητικά μου παίρνω τα κλειδιά της μηχανής και φεύγω.

Φτάνω έξω από το café πέντε λεπτά μετά τις 9 και εύχομαι το αφεντικό μου να μην παρατηρήσει την μικρή αργοπορία μου.

Όντως αν και παρατηρεί την αργοπορημένη άφιξη μου δεν λέει κάτι και είμαι ευγνώμων γι'αυτό.

Το café δεν έχει πολύ κόσμο σήμερα και έτσι η μέρα περνάει ήρεμα χωρίς ιδιαίτερη κούραση.

Αργά το απόγευμα,καθώς βγαίνω από το café έχοντας τελειώσει την βάρδια μου δέχομαι ένα απρόοπτο τηλεφώνημα από την Ελίνα.

-Άλκη? Την ακούω να λέει από την άλλη μεριά της γραμμής

Η φωνής της είναι φανερά αναστατωμενη και με κάνει να ανησυχώ.

-Ελίνα τι έγινε?
-Η Νάντια... Είναι το μονο που λέει

Μην μου πεις.

-Τι έπαθε η Νάντια? Ελίνα μίλα! Λέω υψώνοντας την φωνή αλλά την ακούω να κλαίει οπότε προσπαθώ να μείνω ψύχραιμος

-Σε παρακαλώ Ελίνα πες μου τι συμβαίνει. Λέω πιο ήρεμα
-Είχαμε κανονίσει με την Νάντια να βγούμε το βράδυ αλλά κάτι μου έτυχε και την πήρα τηλέφωνο να της το πω.Δεν το σήκωνε,πήρα και την μητέρα της αλλά ούτε αυτή το σήκωνε.Πήγα από το σπίτι της αλλά κανένας δεν ήταν εκεί.Τότε υποψιαστηκα ότι κάτι δεν πάει καλά και κάλεσα την αστυνομία.Σπάσαμε την πόρτα και όταν μπήκαμε βρήκαμε την Μαρία δεμένη και εξαιρετικά σοκαρισμένη αλλά μου τα εξήγησε όλα.Άλκη,η Νάντια έχει πέσει θύμα απαγωγής. Μου εξηγεί με δυσκολία και στην τελευταία της πρόταση παγώνω.

Αυτός....
Είμαι σίγουρος ότι αυτός έχει σχέση με όλο αυτό.

Λέω στην Ελίνα να μείνει στο σπίτι της Νάντιας μαζί με την αστυνομία και ανεβαίνοντας στην μηχανή φεύγω για το ίδιο μέρος.

Ερωτεύτηκα τον δολοφόνο μου.Where stories live. Discover now