Ξέρω ότι τα τελευταία κεφάλαια είναι εξαιρετικά βαρετά όμως πρέπει να μπουν ώστε να έρθει και το καλό μέρος της ιστορίας;)
Κάτι πρέπει να κάνω και μάλιστα γρήγορα.Οι κόποι του πατέρα μου κοντεύουν να χαθούν και μάλιστα μπροστά στα χέρια μου.
-Δεν έπρεπε να τον εμπιστευτώ. Λέει απεγνωσμένα η μητέρα μου
-Δεν βγαζουμε κάτι με το να λέμε τι έπρεπε και τι δεν έπρεπε να κάνουμε. Ανταπαντω
Όπως και εγώ δεν βγάζω κάτι με το να σκέφτομαι γιατί εμπιστεύτηκα τον Άλκη.
Που κολλάει τώρα αυτό? Αχ ξέφυγα από το θέμα μας.
-Λοιπόν.Κάτι θα σκεφτώ.Δεν μπορεί,κάποια λύση θα υπάρχει. Προσπαθώ να την καθησυχασω
Όλο το βράδυ το περνάω στο λάπτοπ.Έχω μπει στο σάιτ των ξενοδοχείων μας και βλέπω κριτικές.Υπάρχουν κάποιες θετικές αλλά και αρκετές αρνητικές.Όσο πάω σε πιο πρόσφατες τόσο μεγαλώνει ο αριθμός των αρνητικών.Μερικοί λένε ότι το ξενοδοχείο τους αφήνει παντελώς αδιάφορους ή ότι η εξυπηρέτηση δεν είναι και η καλύτερη.Ώστε γι'αυτό η μείωση εσόδων.
Συνεχίζω,κάνοντας μια έρευνα σε άλλες εξίσου μεγάλες επιχειρήσεις.Το μάτι μου σταματάει σε μια που μου τραβάει την προσοχή.Είναι μια αλυσίδα εστιατορίων που έχει υποκαταστήματα σε όλη την Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό.Οι κριτικές στο σάιτ τους είναι εξαιρετικές και όλοι οι πελάτες τους είναι ευχαριστημένοι.
Και τότε μου έρχεται μια ιδέα.Θα συνεργαστούμε!
Θα εγκαταστήσουμε στα ξενοδοχεία μας δικά τους εστιατόρια και αφού έχουν τόσο καλή φήμη,κάθε πελάτης θα έχει έναν ακόμα λόγο να επιλέξει τα ξενοδοχεία μας.Έτσι μέσα από την δική τους φήμη θα επιστρέψουμε και εμείς στην καλή φήμη που είχαμε αλλά και θα ενισχυθούν τα οικονομικά της επιχείρησης.Ναι,αυτό είναι! Είναι εκπληκτική ιδέα!Κοιτάω το ρολόι και η ώρα έχει πάει τρεις.Πάλι άργησα να πέσω για ύπνο.Κλείνω το λάπτοπ και ξαπλώνω στο κρεβάτι.Το σχέδιο θα ξεκινήσει από αύριο κιόλας.
-Καλά όλα αυτά αλλά πως ξέρεις ότι αυτοί θα δεχθούν συνεργασία μαζί μας? Λέει το επόμενο πρωί η μητέρα μου όταν της λέω τι σκέφτηκα
-Μα θα βγουν και αυτοί κερδισμένοι.Θα δοκιμάσουν κάτι καινούριο στην επιχείρηση τους και παράλληλα θα ενισχυθούν οικονομικά αφου θα ειναι σαν να ανοίγουν καινουρια υποκαταστήματα. Προσπαθώ να την πείσω
YOU ARE READING
Ερωτεύτηκα τον δολοφόνο μου.
RomanceΝάντια : Ένα πλουσιοκόριτσο που δεν της έχει λείψει τίποτα Άλκης: Το αγόρι που της κλέβει την καρδιά ή μήπως κάτι άλλο? © Copyright ⭐Highest Ranks⭐ 5 in Romance 11/08/2017 2 in Rich Girl 23/06/2022 1 in Mystery 25/06/2022 7 in Greece 08/08/2018...