Εκείνο το βράδυ δεν πήγα σπίτι τελικά.Το να γυρίσω δίπλα του φαινόταν το καλύτερο που μπορούσα να κάνω και αυτό ήθελα άλλωστε.
Με την άφιξη μου στο νοσοκομείο δεν βρήκα κανέναν από τα παιδιά να κάθονται στις συνηθισμένες θέσεις.Λογικό,ήταν περασμένα μεσάνυχτα και σίγουρα είχαν γυρίσει και οι δύο στα σπίτια τους.Οι κλήσεις από την μητέρα μου αμέτρητες.Είχα άλλωστε να μιλήσω μαζί της από το προηγούμενο βράδυ και ήμουν σίγουρη ότι είχε ανησυχήσει.Αν όμως της τηλεφωνούσα,οι ερωτήσεις της θα έπεφταν βροχή και εγώ δεν είχα το κουράγιο να την αντιμετωπίσω μετά από όλα όσα συνέβησαν.
Το επόμενο πρωί με βρήκε στην καρέκλα που είχα προσπαθήσει να "βολευτω" την προηγούμενη νύχτα.Η Ελίνα πλέον καθόταν δίπλα μου και περίμενε υπομονετικά να ξυπνήσω.Όταν το έκανα,με ρώτησε πως βρέθηκα εδώ και εγώ της είπα όλα όσα έγιναν.Έτσι κι αλλιώς σε αυτή δεν μπορούσα να τα κρύψω.
Είχα κάνει πολλά λάθη και έπρεπε να τα διορθώσω ένα προς ένα.
Με πρώτο και καλύτερο:Έπρεπε να μάθει η μητέρα μου την αλήθεια.
Αφήνω τα παιδιά στο νοσοκομείο και τους διαβεβαιώ ότι το μεσημέρι θα είμαι πάλι πίσω.
Στην διαδρομή σκέφτομαι την αντίδραση που θα έχει η μητέρα μου σε ό,τι έχω να της πω.Βασικά ηξερα ποια θα είναι η αντίδραση της απο την αρχή της σχέσης μου με τον Άλκη.Μόνο που υπάρχει μια διαφορά πλέον.
Τότε την φοβόμουν,τώρα όχι.
Όταν φθανω στην έπαυλη,αφήνω τον σοφέρ να παρκάρει το αυτοκίνητο μου ενώ εγώ κατευθύνομαι με αποφασιστικό βήμα προς το εσωτερικό του σπιτιού.
-Κυρία Νάντια που είστε τόση ώρα? Η μητέρα σας εκτός του ότι ανησυχούσε,δέχθηκε ένα τηλεφώνημα σήμερα το πρωί και από τότε είναι έξαλλη! Σπεύδει να με πληροφορήσει η Μαρία
-Μαρία πήγαινε στην κουζίνα γρήγορα! Ο ενοχλητικός ήχος του τακουνιου της δυναμώνει και η επιβλητική της παρουσία εμφανίζεται μπροστά μου καθώς η Μαρία φεύγει σχεδόν τρέχοντας από τον χώρο
-Που νομίζεις ότι ήσουν μικρή μου? Η σοβαρότητα στην φωνή της είναι φανερη
-Θέλω να σου μιλήσω. Η φωνή μου είναι ήρεμη και συνάμα σοβαρή
-Ναι να μου μιλήσεις γιατί πραγματικά δεν ξέρω τι στο καλό πας και κάνεις.Ξέρεις ποιος μου τηλεφώνησε το πρωί?Ο Κωνσταντινίδης.Και ξέρεις τι μου είπε?Ότι εσύ και ο Δημήτρης χωρισατε. Ο θυμός της φαίνεται στα μάτια της
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Ερωτεύτηκα τον δολοφόνο μου.
Любовные романыΝάντια : Ένα πλουσιοκόριτσο που δεν της έχει λείψει τίποτα Άλκης: Το αγόρι που της κλέβει την καρδιά ή μήπως κάτι άλλο? © Copyright ⭐Highest Ranks⭐ 5 in Romance 11/08/2017 2 in Rich Girl 23/06/2022 1 in Mystery 25/06/2022 7 in Greece 08/08/2018...