Глава 7

12 3 0
                                    

**Ева**

Имам среща с Рей! Толкова е яко, чак не мога да повярвам! Отдавна го бях забелязала в училище и тайно си фантазирах как ме кани на среща, как ходим заедно на училище и се натискаме по коридорите пред всички завистливи погледи. Много пъти дори съм си мислела аз да го поканя, от което въобще не би ме било срам, но не искам да съм като всички онези лигави празноглавки, които се влачат след него, пърхайки с мигли.
Но ето, че стана! Дойде в бара и просто се заговорихме. Не беше кой знае колко задълбочен разговор, но не можех да отлепя поглед от него. Не можете да си представите колко пъти съм си фантазирала за това. Разбира се, малко се изненадах като каза, че търси Зоелина, но продължихме да си бъбрим, докато тя не дойде. Мислех, че всичко ще пропадне, но ето, че се уговорихме да се видим в мола.

О! Забравих! Обещах на Дан да излезем с него и Лина. Тя обаче едва ли ще е съгласна.Тя пък на какво ли е съгласна? Освен да си седи вкъщи и да е сърдита на целия свят. Държа се много странно когато предложих да излезем с него. И все пак ще я накарам. Ако трябва ще я излъжа, че нашите са ни пратили по някаква поръчка. Хм, добра идея. На Дан ще кажа да ни чака там. А на Рей ще кажа да ни засече "случайно".  Така аз ще отида на среща с него, а те двамата да се опознаят. Искам да видя как изглеждат заедно.Той е доста добре сложен, но и тя не е за изхвърляне. Леле, ще ме убие, ако разбере. Да се надяваме, че няма. Ще се скрия някъде, за да ги видя как изглеждат. Сега ще се обадя на Рей да му кажа и после ще отида до Дан.

**Рей**

Току-що ми се обади цицорестата приятелка на Зоелина. Искала да я уреди с някакъв съсед. Ха! Само през трупа ми. Тя ще бъде моя плячка! 

Искала да ги заведе в мола и аз да се направя, че случайно минавам оттам. После да я взема и да отидем някъде. По-тъп план не съм чувал. 

Хубаво, щом така иска. Но няма да стане, както си го мисли.

**Дан**

Ева ме покани да излезем с нея и Лина. Интересно, как ще накара това дръпнато момиче да излезе с нас.  Добре ще ми се отрази да поизляза малко. Отдавна не съм се разхождал из града. Може да бъде забавно.

**Зоелина**

Защо когато си мисля, че ще имам една свободна вечер само за себе си, онова досадно същество, Ева, ми цъфва на вратата и ми сервира, че трябвало да ходим до мола да взимаме някаква поръчка на техните за бара? Те защо не си я вземат? Всичко това е крайно подозрително. Какво пак е намислила? Само да ме е вкарала в някоя схема, ще я убия. Ще я направя на нищо. Но ако не отида, а наистина има поръчка за вземане ще се злепоставя.  Не искам да губя работата. Нашите ме натириха да работя там, но плащат добре и това ми дава определена независимост от тях. Така че нямам избор.

Мило мое пънкарче!Where stories live. Discover now