**Ноел**
Извиках такси и изпратих Ева да си ходи. Скараха се със Зоелина точно както исках. Хаха, добре започнаха нещата. Сега трябва да я прикоткам на моя страна и да я насъскам срещу Зоелина.
- Добре ли си? Изглеждаш разстроена.- попитах Ева, чакайки таксито да дойде.
Тя подсмръкна и отговори:
- Не, май ще повърна.
Като го каза не се шегуваше. Повърна точно в краката ми на павираната ни пътека. Гадост, добре че бях с високи обувки.
- Голяма глупачка съм, нали?- промърмори, подпряла се на треперещите си колене. - Да повярвам на това копеле, че наистина ме харесва. - прокашляне. - Мислех, че върви добре. Че ще се получи. А той ме излъга. Нещастен мръсник! А Лина ме предупреди. О, Зоелина! Как можа точно тя? А я мислех за приятелка! Не разбирам, в началото го мразеше. Не можеше да го понася. Как се променя такова нещо изведнъж?
Приближих се до нея като внимавах да не стъпя в повръщаното, хванах я за раменете и я изправих.
- Ужасно съжалявам! Знаех, че ще стане така, щом разбрах за двама ви. Казах на Зоелина да ти каже, но тя явно е решила да не го прави. Което е страшно подло от нейна страна.- казах и й дадох да се облегне на мен.
- Така ли? Нищо не ми е казала. Защо го прави?- ново подсмърчане.- Винаги съм се опитвала да се държа дружелюбно с нея. Да й бъда приятелка, защото виждах, че няма много приятели. А тя само ме отблъскваше и се държеше грубо. Сега разбирам защо е такава самотница.
- Защото е гаднярка и когато не й харесва нещо, се прави на жертва. Направо ти се чудя защо въобще си се занимавала с нея.
Тя ми се усмихна криво.
- Ти си добър човек. - въздъхна.- Не знам защо тя те мрази толкова.
- Защото знам истината за нея.
- Вече и аз я знам. И разбрах по трудния начин.- изхлипа тя.
Таксито дойде и й помогнах да се качи.
- Сега се прибери и се наспи.
-Ти си добра приятелка.
Затворих вратата и й помахах.Готова е. Няма да говори със Зоелина поне месец, ако не и повече.
Обаче изведнъж се сетих, че Рей не се отлепи от нея почти цяла вечер. Видях ги да танцуват заедно и той още малко не започна да точи лиги по нея. И как скочи да я защити от Били! Какво му става? Никога не би тръгнал да се бие заради момиче.
Наистина започвам да се притеснявам да не би пък наистина да харесва Зоелина. Което ще е пълна лудост, разбира се. Той не харесва такива аутсайдери. Жалко, че Дан го няма. Трябва да измисля нещо друго.
YOU ARE READING
Мило мое пънкарче!
Teen FictionЗоелина е мрачна пънкарка, която мрази хората и няма приятели. Наричат я "Самотната вълчица", защото винаги се цепи от групите хора, в които попада - в училище, на работа. Страх ги е да я заговорят, за да не отнесат някоя хаплива забележка...