**Дан**
Излязохме на просторния покрив. Аз изтичах навън, сякаш досега съм бил държан в клетка. Отидох до парапета и вдишах с пълни дробове. Очаквах Лина да е до мен, но тя още стоеше на вратата.
- Ела насам, де. Не стой като наказана. - махнах й да дойде.
Тя запристъпва несигурно като се оглеждаше притеснено.
- Хайде, де.
Стигна до една вентилационна шахта и се подпря на нея.
- Не ми давай зор!
- Няма ли да дойдеш? Гледката е уникална.
- Не, добре ми е тук.- каза тя тихо.
- Сигурна ли си?
- Разбира се, че съм сигурна! Какъв е този въпрос?- тросна се тя.
- Добре ли си? Да не ти е лошо?- отидох до нея.
Изглеждаше леко бледа и гледаше малко уплашено.
- Ела, гледката е прекрасна. Хората изглеждат толкова далечни, а небето толкова близо. Направо ти идва да скочиш и да полетиш с птиците.
- Ооох, млъкни! - започна да диша тежко - От какъв зор ме домъкна тук, да му се не види? - започна да нервничи.
- Не си добре. Ела да се разходим. - опитах се да й помогне да стане, но тя се отдръпна.
-Остави ме! Ох, мамка му! Изпитвам ужас от височини. Остави ме на мира! - развика се тя.
Аз въздъхнах облекчено.
- А, това ли било? Ще го оправим. - казах и се усмихнах.
Повдигнах я и я хванах под мишниците и под коленете.
- Не, не, не. Какво правиш, по дяволите?! - писна тя - Веднага ме пусни! Ще те фрасна в лицето! - започна да нарежда.
- Успокой се. Така се преодолява страх. Като се изправиш срещу него. - казах спокойно, докато тя се мяташе в ръцете ми - Спри се мяташ или ще те изпусна. - погледнах я многозначително.
Тя спря и се вкопчи в мен. Като че ли започна леко да потреперва като видя, че отиваме към парапета. Спрях пред по-високата му част където стигаше до гърдите и имаше малко телена мрежа над него.
- Сега ще те пусна. Недей да изпляскваш. - й казах, но тя така се беше вкопчила в мен, даже беше затворила очи.
YOU ARE READING
Мило мое пънкарче!
Teen FictionЗоелина е мрачна пънкарка, която мрази хората и няма приятели. Наричат я "Самотната вълчица", защото винаги се цепи от групите хора, в които попада - в училище, на работа. Страх ги е да я заговорят, за да не отнесат някоя хаплива забележка...