Глава 40

8 0 0
                                    

**Зоелина**

Тази злобарка, Ноел, не спира да съска. Няма да повярвам и на дума от това, което каза вчера. Иска да ме раздели с Рей, това е ясно. Явно още я е яд, че той избра мен. Не й ли стига Дан, с когото се натискат под път и над път?

Не мога да разбера откъде идва тази проклета злоба, с която е изпълнена. Ненавиждам я, но по-скоро бих я отбягвала, отколкото да й правя мръсно. Пък и колкото пъти й върна, тя ми връща два пъти повече. Обаче в никакъв случай няма да вървя и да се оглеждам дали е наблизо, за да не я засека. Няма да се крия като мишка, само защото е решила да ми вгорчава живота.

- Здрасти!

Часовете тъкмо бяха свършили и Рей ме чакаше на изхода, за да ме изпрати до бара. Млясна ме и тръгнахме към портата на двора на училището.

- Ей, ти!- внезапно чух ядосан глас в нашата посока. - Ти, надутата пънкарка!

Ясно, пак става дума за мен.

Обърнах се, за да видя дребно, луничаво момиче да се запътва към мен с почервеняло от яд лице.

- Откакто се събра с г-н Перфектен много ти порасна работата!

Аз я погледнах шокирано.

- Моля?!

- Не ми мигай на парцали! Знаеш за какво говоря! - започна да крещи тя.

- Виж какво, нямам време за истерични пристъпи. Какво искаш? - викнах й аз.

- Ще се правиш, че не знаеш, а? Знам за мръсните ти игрички с Джей и как си го прелъстила. Не мога да повярвам, че ме заряза заради някаква задръстена аутсайдерка като теб! 

- Моля?! Ти чуваш ли се какво говориш?

- О, я не се прави на света вода ненапита! Мога да те направя на нищо пред невероятното ти гадже. – размаха драматично ръце тя. - Поне ще разбере с що за човек се е хванал.

Погледнах към Рей, а той ни гледаше с интерес, сякаш искаше да види какво ще стане.
- Извинявай, Оранжавелке, но не познавам нито теб, нито този смотаняк Джей, който те е зарязал заради такава нелепа причина. Явно си сбъркала човека. - казах и я подминах, защото щях да закъснея за работа.

- Със сигурност не съм сбъркала единствената пънкарка, за която говори цялото училище. - каза тя с неприязън и ме сграбчи за ръката.

Мило мое пънкарче!Where stories live. Discover now