Глава 9

15 2 0
                                    

**Ева**

Ох, за малко всичко да пропадне. Видях Дан да се щура наоколо и да се оглежда. Затова трябваше да го пресрещна. Зарязах Лина да ми диша прахта, за което ще  си платя по-късно.

Настигнах Дан, който изглеждаше като хлапе, изгубило майка си.

- Къде се моташ? Не се чакаме тук. - скастрих го аз.

- Извинявай! Отдавна не съм идвал в този мол. За малко да се загубя.

- Хайде, че зарязах Лина да ме чака ей там и сигурно в момента ме проклина. - побутнах го да тръгне.

- Как се запознахте? - попита ме той.

- Живея в отсрещния апартамент и нашите са приятели с техните. Работим заедно в бара на родителите ми. - отвърнах.

- Аха, значи вашите са ви запознали? - погледна ме въпросително.

- Да. Майка й я доведе в бара, за да я измъкне от вкъщи. - замълчах. - Така като го казах не прозвуча добре.

- Ясно, ясно. Разбрах те. - кимна той. - Значи, ако не бяха всички тези съвпадения, нямаше да сте приятелки?

- Не съм сигурна дали и сега сме приятелки. - усмихнах се криво. - Но се опитвам да я приобщя. В училище не я засичам много, но когато това стане, винаги е сама със сърдития си поглед. Чувала съм да я наричат "самотната вълчица", "странната самотница" и какви ли не още подобни имена. Става ми мъчно за нея.  Има доста труден характер, но не е лош човек.

- Може би е неразбрана. Трябва само да поговориш с нея. - каза Дан меко.

- Да бе! Късмет с това! 

- Може да минава през труден период. Аз също бях пощръклял по едно време. Просто исках хората да ме приемат нормално. Не да ме съдят за това как изглеждам и да ме гледат като извънземно.

- Имате повече общо отколкото си мислех - усмихнах се.

И той се усмихна.

Мило мое пънкарче!Where stories live. Discover now