**Рей**
Уф! За пореден път се убеждавам, че Зоелина не е като повечето момичета. Но постоянно го забравям. Е, може би аз съм си виновен, че очаквах нещо. Предполагах, че ще избере някой скъп ресторант или дискотека с нормална музика, която не вибрира в костите ти и имаш чувството, че ще се разпаднеш.
Завлече ме в някакъв клуб, пълен с откачалки. Направо изпаднах в шок! Като започнем от съмнителните бармани, чак до тълпата, която се мяташе като побесняла на дансинга.
И напушени ли бяха тия хора, че не можеха нормално да ходят? Постоянно ме настъпваха и бутаха. Съсипаха ми красивите кожени обувки. Накрая се развиках на един слаботелесен смотаняк да си мръдне мазния бретон от очите и да гледа къде върви.
После за малко да изтърва положението, когато Зоелина ме хвана с онези две яки мацки, но веднага ми прости. Просто ми беше страшно скучно, пък и това сепаре беше толкова уютно и някак приглушаваше крещящата дандания. Не че щях да направя нещо, просто убивах време. А откакто Зоелина си е свалила гарда е като пластелин в ръцете ми и много по- лесно я омилостивявам. Направо не мога да повярвам! Укротих опърничавата!
Обаче през цялата вечер трябваше да стоя залепен за нея, за да не се усъмни в нещо.
Изведнъж музиката спря. Тъкмо си помислих, че тази досада най-накрая е свършила, и че вече може да си ходим, обаче диджеят се провикна над тълпата. Оказа се, че ще разиграват някаква томбола.
Сега пък и това ли?
Погледнах към Зоелина, с надеждата да каже, че си тръгваме, но тя изглеждаше, че няма такова намерение. Беше зяпнала към кльощавия диджей, който нареждаше някакви неща, за да му обърнат внимание. Не след дълго перковците спряха да подскачат и насочиха погледи към сцената. Само не можах да разбера защо не спираха да подвикват и да крещят, докато човекът на сцената говореше.
- Бурна аудитория си имаме тази вечер! - подкрепи тълпата той. - Я да ви чуя пак!
Тълпата отново се провикна.
- Сега, без да се бавим повече, ще изтеглим късметлиите, които ще спечелят билети за невероятните концерти на Simple plan, Green day и Thousand foot krutch.
След всяко име тълпата крещеше необуздано. Зоелина направо полудя след като чу последната група. Кои са пък тия, че да се дере така за тях?
YOU ARE READING
Мило мое пънкарче!
Teen FictionЗоелина е мрачна пънкарка, която мрази хората и няма приятели. Наричат я "Самотната вълчица", защото винаги се цепи от групите хора, в които попада - в училище, на работа. Страх ги е да я заговорят, за да не отнесат някоя хаплива забележка...