Chapter 25❁

5.1K 272 97
                                    

נקודת מבט: רוזי.

לבי הולם בחזי ואוזניי מצלצלות בזמן שתוהו ובוהו מתחולל סביבי. אני יכולה לראות את ג'סטין צורח עליי אבל אני מצליחה לשמוע את מה שהוא אומר. עיניי ממוקדות על גופתו המתה וכרותת הראש של ולאד.

אני מביטה בשמש המנצנצת על בריכת דמו שזרמה במורד מדרגות בית המשפט וכל מה שאני מרגישה הוא... שלווה?

ולאד מת. הוא מת, סוף-סוף. הוא לא יכול לפגוע בי עוד. הוא לא יכול לפגוע בג'סטין עוד. אנחנו חופשיים. הצדק נעשה.

כשאני מבינה מה מתרחש, שמיעתי חוזרת אליי. "רוזי, תסתכלי עליי! תסתכלי על דאדי, בייבי. אנחנו צריכים להסתלק מפה." ג'סטין צועק עליי, מנענע את כתפיי בפראות. עינינו נפגשות ואני מתכווצת כשאני רואה פחד ואימה בעיניו, אך גם מעט שלווה.

אני מהנהנת לפני שג'סטין תופס בידי ובידה של ג'ולייט והוא רץ במורד המדרכה, דוחף אנשים הצידה ואל הרצפה. "ל-לעזאזל זו... לעזאזל זו מילה ר-רעה, אדוני! דאדי... דאדי אומר ככה. הוא אומר ככה! רעה!" ג'ולייט ממלמלת, מנסה לנזוף בג'סטין אך הוא מתעלם ממנה.

עד שלפתע,

"דאדי!" ג'ולייט צורחת, מושכת את ידה מאחיזתו של ג'סטין ורצה שמאלה. "ג'ולייט, תחזרי לכאן!" ג'סטין נובח, לפני שהוא עוצר. הוא עוצר בכזו מהירות שאני נתקעת בגבו. "מה לעזאזל...?"עיני נפערות בחוסר אמונה, גורם לי להסתכל סביבנו כדי לראות את מה שהוא רואה.

"הו אלוהים..." אני ממלמלת, רואה את ג'ייסון יושב בנינוחות, צד השני של הרחוב ואוכל צ'ורוס על הספסל. ג'ולייט מחובקת לצדו והוא צוחק, מאכיל אותה. פי נופל כשאני רואה שחצי מהצ'ורוס נאכל כבר. מה שאומר...

לא יכול להיות שג'ייסון הרג את ולאד.

אין מצב שהוא הספיק לעלות לקומה בעליונה באחד הבניינים, לחזור לבית המשפט, לקנות צ'ורוס ולאכול חצי ממנו בדקה. אין שום מצב בעולם.

"בואי אחריי," ג'סטין אומר, משחרר את אחיזת המוות על ידי ומשלב את אצבעותינו. הוא מביט לשני הצדדים לפני שהוא מתחיל לרוץ לצד השני של הרחוב. ג'ייסון רואה אותנו ונעמד, דוחף את ארית הצ'ורוס לתוך פיו. "רוזי!" הוא אומר, מושך אותי לחיבוק. "אני מצטער שעזבתי. המשפט עצבן אותי והייתי חייב לצאת לסיבוב. ואז מצאתי את חנות הצ'ורוס המדהימה הזו ואלוהים, תרח-" הוא נקטע על-ידי ג'סטין.

"יש לך מה קרה הרגע?!" הוא זורק את ידיו באוויר, מותש מהכל. ג'ייסון מקמט את מצחו בזמן שהוא מושך את ג'ולייט לצדו. "לא, אבל אני יודע שיש מבצע של "שניים במחיר אחד" בחנות הצ'ורוס ולעזאזל, יש להם צ'ורוז עם שוקו-" הוא נקטע על-ידי ג'סטין התופס בצווארון חולצתו ומצמיד אותו לקיר.

"תפסיק לדבר על הצ'ורוס המזדיינים! ולאד מת! מישהו ירה בו כשהוא יצא מבית המשפט. ולא היית שם! הפחדת אותי! חשבתי שעשית משהו אידיוטי!" ג'סטין צורח וכולנו צופים בהפתעה כשהוא פורץ בדמעות.

Little StrengthWhere stories live. Discover now