Epilogue (Part 2)❁

4.6K 235 61
                                    

אני לא מוכנה לזה כפרות שלי


ג׳סטין

12 שנים מאוחר יותר

״ארבלה? ארי-בלי! אבא יכול לקבל נשיקה?״ אני הומה בעודי שוכב על הרצפה. הנסיכה המתנדנדת והמגושמת בת השנה שלי -שהייתה הפתעה מוחלטת ונס בשביל רוזי ובשבילי- נותנת לי חיוך רחב וחסר שיניים שמחמם את לבי בזמן שהיא מפילה את הצעצוע שלה, נעמדת על רגליים מתנדנדות, ועושה את דרכה אליי.

אני מגחך ומכווץ את שפתיי כשהיא מכופפת את רגליה השמנמנות לצד ראשי, תופסת את ראשי, ומניחה נשיקה רטובה ומלאת ריר עליו, גורמת ללבי להתנפח מאהבה.

״הו, כזאת ילדה מתוקה, נכון? כמו אימא שלך. כן, נכון. שתיכן תמיד רוצות לתת לאבא נשיקות. כמובן, שלה קצת פחות יבשות, כן?״ אני צוחק, מרים אותה ומושיב אותה על חזי.

היא ממלמלת וצווחת בזמן שהיא מלטפת את לחיי באושר ןאני לא יכול שלא להביט בהערצה ביצירה היפהפייה שלי ושל רוזי. מחזיק אותה מעל ראשי, היא פורצת בצחקוקים כשאני מפריח נשיקות ומנשק את בטנה השמנמנה. אני נוצר את הרגעים האלה עם הילדים שלי, במיוחד מכיוון ששלושת הגדולים שלי כבר בשנות העשרה שלהם.

״ג׳סטין? הו, הנה אתה!״ רוזי נכנסת אל הסלון עם חיוך, אוספת את שיערה המבולגן ומרימה אותה לפקעת על ראשה. החיוך שלה - שעכשיו יש סביבו קווי צחוק וקמטים עקב זקנה ולחץ, שאותם היא שונאת אבל אני חושב שהם עושים אותה יפה יותר - מתעוות לנעיצת מבט שובבה כשהיא רואה אותי מנשק את בטנה של ארבלה, מה שהיא אמרה לי לא לעשות כבר כמה פעמים. אני מחייך אליה בביישנות בזמן שאני מחזיק את ארי קרוב אליי ורוזי מתחילה עם ההרצאות שלה.

״הו, ג׳יי, אתה תתן לה עוד פריחה. אתה יודע שהעור שלה עדין מדי בשביל הזיפים שלך. זוכר מה קרה בפעם הקודמת? הייתי צריכה למרוח על זה משחה במשך שבוע,״ היא אומרת בעודה יושבת לצדי על הרצפה וטיפה מתכווצת בגלל הברכיים שלה.

״אבל זה כל כך רך ושמנמן וחם! אני חייב לנשק את זה, רו,״ אני משרבב שפתיים לכיוונה לפני שאני מביט מטה על הילדה המקפצצת בידיי עם חיוך. ״וחוץ מזה, לא הולכת להיות לה פריחה הפעם. נזהר-״ אני נקטע כשאני מסתכל על בטנה ומבחין בבליטות אדומות בהירות המתחילות להופיע. ״הממ...״ אני מצמצם את עיניי ומסתכל על בטנה ומזעיף את פניי לפני שאני חוזר להביט ברוזי, ששילבה את ידיה ונתנה לי מבט האומר אמרתי לך. ״סליחה,״ אני לוחש עם חיוך ביישן בזמן שרוזי לוקחת את בתנו הצעירה והמתפתלת לידיה.

״אני הולכת להשכיב אותה לישון. אוורט נמצא בסלון והוא צופה בסדרות מצוירות עם ארדן וריידר, אם אתה רוצה להצטרף,״ רוזי אומרת, גורמת לי להנהן ולעמוד. אני נאנק כשהמפרקים שלי משתחררים ואני שולח מבט לרוזי כשהיא מתחילה לצחוק עליי. ״תשתקי. אני זקן מדי. זאת הפעם האחרונה שאני נותן לך חמש אורגזמות בלילה אחד,״ אני מתגרה, גורם לה להחמיץ את מבטה אליי.

Little StrengthWhere stories live. Discover now