Chapter 54❁

3.9K 290 80
                                    

נקודת מבט כללית

ג׳סטין נאנח בעודו שוכב את המיטה שלו ושל רוזי, שמח שהוא חזר הביתה, אך עדיין סובל מכאבים. הוא צופה ברוזי, הזזה מצד לצד בזמן שהיא מקפלת בגדים ומכינה את התרופה השבועית שלו. הוא עושה פרצוף מהמרה של הכדורים הגדולים ששורטים את גרונו בכל פעם שהוא בולע אותם.

רואה את פניו, רוזי זזה לכיוון המיטה עם מבט מודאג. ״אתה בסדר, בייב?״ היא שואלת במהירות, סורקת את גופו. הוא גונח ונותן הנהנון מהיר בעודו מנסה לדחוף אותה ממנו כדי שיוכל לראות את הטלוויזיה המשדרת את משחק הפוטבול של הקבוצה האהובה עליו.

״הגיע הזמן לנקות אותך,״ היא אומרת, ממהרת, מהר ככל שגופה נתן לה, אל חדר האמבטיה. הוא מרכין את ראשו ומסתכל על חזהו החשוף ונאנק כשהתזוזה גורמת לראשו לכאוב.

״לעזאזל,״ הוא שורק, זורק את ראשו אחורה אל הכרית ועוצם את עיניו. זה כואב לדבר רוב הזמן, אז הוא נמנע מלדבר רוב הזמן.

למה אני חסר תועלת? איך היא מוצאת את דמותי המגעילה והחולה מושכת? איך היא לא עזבה? מחשבותיו מטרידות אותו ופרצופו מזעיף אף יותר.

קופץ מהמגע הפתאומי, רוזי שוטפת את חזהו עם מים חמים ומלאי סבון ומטלית רכה והוא נרגע. רוזי לא יכולה להחביא את החיוך הקטן כשהוא נושם לרווחה ונרגע.

״הגבר היפהפה שלי,״ היא הומה, מברישה את שיערו המאריך מעיניו לפני שהיא מנשקת את מצחו.

שקרים. הוא משחרר גיחוך קטן ממילותיה, אך היא לא ידעה כמה שנאה עצמית מסתתרת מאחוריי הצחוק התמים הזה.

״אני הולכת להביא את ארוחת הערב שלך,״ היא לוחשת בחיוך, חלוקה האדום והארוך שהציג את בטנה ריחף מעל אריחי השיש. היא אהבה ללבוש בדים משחוררים כמו זה מכיוון שהכל צמוד לה עכשיו.


ג׳סטין הביט במסך הפלזמה שלו, שהיה תלוי על הקיר, ולא שמע את הדלת נפתחת באיטיות.

״ג׳-ג׳וג׳ו?״ הוא קופצף בגלל הקול הקטן שהגיע מצד המיטה והוא מסובב את ראשוכדי לראות את ג׳ולייט הקטנה, לבושה בפיג׳מת הצ׳יטה שלה, העומדת שם עם עיניים דומעות. היא החזיקה קופסה קטנה ביד אחת וקשיו, החתלתולה שלה, באחרת.

גבתו הורמה בשאלה והוא לא היה בטוח אם הצביטה בחזהו הייתה בגלל הניתוח, או מפני שהוא ראה אותה בוכה בגללו.

כן, גם אני הייתי בוכה מהמראה של דמותי חסרת התועלת, ג׳ולייט.

״ג׳וג׳ו, בסדר?״ היא שואלת, מטפסת על המיטה ומתיישבת על ברכיה. הוא מחייך חיוך מעושה ומהנהן.

היא מטה את ראשה הצידה מכיוון שהוא לא מדבר. קשה לה להבין התנהגויות, במיוחד כשהם לא מדברים. היא לא הבינה למה ג׳סטין, הפטפטן הגדול ביותר, לא מדבר.

Little StrengthWhere stories live. Discover now