Chapter 3❁

8K 401 166
                                    

היי! ממצב אנשים? תקשיבו, אני מאוד רוצה שתגיבו על הפרקים, כיף לי לראות את התגובות שלכן! אז בבקשה. תגיבו.

ד"א, אם יש בנות שרוצות לקרוא את הספר המקורי, עשיתי רשימת קריאה של כל הספרים המקורים, לא רק דאדי, גם ביליונרז אנד בריידזמיידז.


סליחה על הגיפ:(


נקודת מבט: רוזי.

נאנחת בקלילות כשברק מכה ורעם מחריש אוזניים מתפוצץ, אני בוהה בחלון, מסתכלת על השטח הגדול שהוצב במרכז היער.

כן, זה המקום שבו נמצא הבית של ולאד. ביער, באמצע שום מקום. אני תקועה באמצע שום מקום ומחכה שג'סטין יבוא להציל אותי, כמו אגדה עצובה שבה הנסיכה מחכה שנסיך החלומות יגיע ויגיד לה להוריד את שערה כדי שיוכל לטפס אליה, בזמן שבדרך כלשהי הוא לא שובר את צווארה, ולהרוג את המפלצת.

אני רק נסיכה שמחכה למלך שלה.

"רוזי, יקירה," קול מזמר מגיע מהדלת ואני מסתובבת לראות את מאסטר נכנס פנימה עם מגש המלא במתוקים. אני מביטה בו בפקפוק בעודו מתיישב על מיטתי ומלטף את המקום לצדו.

אני מתיישבת בזהירות לידו בזמן שהוא מחייך אליי חיוך מתוק בצורה מפחידה. "היי, נסיכה," הוא מנשק את צדי פניי ואני מנסה שלא להתכווץ. "הבאתי לך את התה האהוב עלייך." הוא אומר, מושיט לי כוס מעלה אדים של ארל גריי. מסיבה כלשהי, הוא היה מאוד אדיב כלפיי בימים האחרונים. החלטתי לא להגיד דבר מכיוון שעלינו לא לריב עם אויב אחד לעתים קרובות, אחרת תלמדו אותו את כל תכסיסי המלחמה שלכם.

"תודה לך," אני ממלמלת, לוגמת לגימה מהוססת. "אין בעד מה, יקירה." הוא מחייך לפני שהוא ממקם את המגש בצדו השני ומטפס עוד יותר על המיטה ומתחת לשמיכות. "הא..." אני אומרת במבוכה כשאני מביטה בו תופס את השלט ומדליק את ערוץ ה-"נטפלייקס". "מה אתה עושה..?"

"אנחנו עושים מה שאנשים בגילך קוראים לו בימינו 'נטפלייקס ולהירגע'." הוא אומר, לוקח חופן של פופקורן ותוחב אותו לפיו. "עכשיו, תשכבי על המיטה כדי שנוכל לעשות את החרא הזה!" הוא אומר, זורק חופן נוסף של סוכריות גומי אל האוויר ומנסה לתפוס אותם עם פיו.

"א-אנחנו יכולים לצפות בבת הים ה-הקטנה, מכיוון שדאדי ואני צפינו בכל סרטי הנסיכות ובחיים לא הספקנו לצפות בסרט הזה..?" אני ממלמלת, זוחלת אל הצד השני של המיטה ואל מתחת לשמיכות, מוודאת שלא להתקרב אליו יותר מידי.

בשבועות האחרונים בעודי מוחזקת פה, לא נכנסתי לחלל הקטן שלי אפילו פעם אחת. בחיים לא הרגשתי בטוחה כדי לעשות זאת. הבן אדם היחידי שיכולתי להיות קטנה אתו היה דאדי או עצמי, מכיוון שזה היה מתי שהרגשתי הכי בטוחה. ג'סטין היה חוף המבטחים שלי, איפה שיכולתי להיות אני האמתית והוא יכל להיות הוא האמתי סביבי. תמיד חשבתי שהוצאנו את הטוב ביותר אחד מהשנייה.

Little StrengthWhere stories live. Discover now