מכיוון שאני לא אוהבת לשים תמונות/סרטונים באמצע פרק, שמתי פה למעלה^ את השמלה שרוזי הראתה לג'סטין והתגיות על הכיסאות פה למטהv.
נקודת מבט: ג'סטין.
כמה שבועות לאחר מכן
"בייבי, תפסיקי לנסות לקום," אני נוזף בעדינות, דוחף את רוזי חזרה למיטה. הבטן שלה מתחילה להתנפח עם התינוק שלנו ואני נשבע שבחיים לא ראיתי מישהו יפה יותר. "אל תפגעי בעצמך, פרח." אני מושיט לה ספל של תה חם ונטול קפאין, שאותו היא לוגמת בקלות.
"ג'סטין, אני לא הולכת לפגוע בעצמי או בתינוק שלנו." היא מצחקקת, תופסת את ידי ולוחצת עליה, מה שגורם לפחדי להתפוגג מעט. החלל הקטן שלה כמעט ונעלם מאז שהיא גילתה על התינוק ואני יודע שאלו האינסטינקטים האימהיים שלה שמתחילים להשפיע. היא חושבת שילד לא צריך לגדל תינוק.
בזמן שאני שמח עם המצב שלנו, לבי עדיין כואב כי הוא רוצה שאחזור לטפל בה כמו שהייתי מטפל. אבל עכשיו אני יכול לטפל בה בדרך אחרת; בדרך רגילה, יומיומית, כמו שארוס מטפל בארוסה שלו.
"ג'יי, אתה יכול להביא לי את ספר התכנון שלי, בבקשה?" היא שואלת, הספר נמצא במרחק קטן מחוץ לטווח שלה. "ברור, מותק." אני לוקח את הספר שלה ומושיט לה אותו, צופה בפליאה כשהיא פותחת אותו ומראה לי את כל הרעיונות האחרונים שלה.
"אני יודעת שלא אצליח ללבוש את זה בזמן הקרוב, אבל זאת האהובה עליי." היא מדברת, מראה לי את שמלת הכלה היפהפייה.
"את אוהבת אותה, מותק?" אני שואל, מתיישב מאחוריה כדי שהיא תוכל לשכב עליי וכדי שאני אוכל ללטף את הבטן החמודה שלה. "כן," היא מחייכת, מביטה בי עם חיוך. "אז זאת השמלה שתקבלי." אני אומר, מנשק את מצחה.
"הו, ותראה את הרעיון החמוד הזה!" היא מעבירה עמוד ומראה לי את תגיות השם החמודות ביותר בשביל הכיסאות שלנו. "כמה חמוד ומדויק!" אני מגחך, אוהב את הרעיון.
והחלטתי שהצבעים יהיו בז וורוד-בהיר, אז ג'לייט תלבש שמלה שושבינה בצבע בז ואמילי תלבש ורוד. אני אוהב את השמלות האלו! תראה, ג'סטין! תפסיק להסתכל עליי ככה," היא מצחקקת, דוחפת את פניי בזמן שאני בוהה בה בהערצה. הקשקושים שלה כל כך חמודים.
YOU ARE READING
Little Strength
Fanfictionעם גורלה הנמצא שוב בידיו של המאסטר הישן, הרשע, אך עם זאת החכם שלה, רוזי נלחמת להישאר בחיים ולהיות חזקה. בעת שגבולותיה נבחנים עד קצה יכולתם, ג'סטין מחפש מעלה ומטה אחר הבייביגירל שלו, אהבת חייו, לפני שזה יהיה מאוחר מידי. עם החיים הבוחנים את רצונם, א...