נקודת מבט: ג'סטין
"ג'ולייט, כבר מאוחר. את צריכה ללכת לישון," רוזי והארולד מנסים לשכנע את ג'ולייט בזמן שאני עומד בפתח הסלון. אני נאנח ומניד בראשי, יודע שזה לא יעבוד.
מאז שג'ייסון עזב, ג'ולייט לא זזה מדלת הכנסיה, לא משנה מה אמרנו לה. "ל-לא! דאדי בא. הוא הולך לבוא עוד מעט, בבקשה. להפסיק עכשיו," היא סוטרת לידה המושטת של רוזי ומסיטה את ראשה. היא חוזרת להתנדנד קדימה ואחורה ולמצוץ את אגודלה.
"ג'ולייט, בלי אלימות," אני מזהיר, מביט בה בקשיחות, שממנו היא מתעלמת. רוזי שולחת לי מבט כועס אך מודאג מאחר שג'ולייט לא אכלה וישנה היום.
"קדימה, העלמה ג'ולייט, אני אכין לך את התה האהוב עליך? תה קמומיל ודבש? אני אפילו אכין לך קשיו קלוים עם דבש, אם תקומי, אהובה. את בטוח מורעבת," הארולד מתחנן בפניה. אחד הפחדים הגדולים שלו הוא שמישהו יהיה רעב כשהוא בסביבה.
מגלגל את עיניי, אני מוציא את ניידי, מאחר שזה הדבר היחידי שיכול להצליח, ומתקשר לג'ייסון דרך שיחת וודיאו. אחרי כמה צלצלולים, הוא עונה ופניי נופלות מהדם על בגדיו והפנים שלו. "לא שלי," הוא מבטיח בעודו נכנס לחדר האמבטיה כדי לנקות את עצמו.
ראשה של ג'ולייט מתרומם כשהיא שומעת את קולו. "חתלתול?" היא לוחשת, עוצרת את נדנודה.
"אני צריך שתדבר עם ג'ולייט. היא לא זזה מדלת הכניסה מאז שעזבת," אני מצהיר, גורם לפרצופו ליפול בדאגה. "טוב, תן לה את הטלפון. לעזאזל," הוא מוודא שהוא ניקה את כל הדם וממהר לסדר את שיערו כדי להראות טוב בשבילה.
"ג'ולייט, הדאדי שלך רוצה לדבר איתך," אני מחזיק את הטלפון בשבילה, גורם לה לקום במהירות ולרוץ לכיווני. לוקחת את הטלפון, היא מביטה בו במבט חמוץ.
"מה לעזאזל, חתלתול?" היא אומרת ברגע שהיא רואה אותו.
"היי, חתלתולה," הוא הומה עם חשש קטן בקולו. "דאדי טיפש. תמיד עוזב את ג'ולייט. תמיד. בורח מג'ולייט כשהיא רוצה להיות איתך, בבקשה. אתה לא לאהוב את ג'ולייט? אתה לא לאהוב אותי?" היא מייבבת, דמעות מעטות בעיניה גורמות לו להיכנס ללחץ.
"לא, לא, מותק! את יודעת שאני אוהב אותך, נסיכה. דאדי היה צריך לטפל בכמה עניינים של ילדים גדולים. ילדות קטנות לא צריכות לראות דברים כאלו. את המלכה הקטנה של דאדי. את צריכה להישאר תמימה בשבילי, בסדר? אני מצטער שפגעתי בך, אהובה. דאדי לא רוצה לפגוע בך, אף פעם. הוא אוהב אותך," הוא מבטיח לה בזמן שהיא מתייפחת.
"חתלתול אוהב את חתלתולה?" ג'ולייט שואלת עם עיניים גדולות ודומעות, וג'ייסון מתרכך.
YOU ARE READING
Little Strength
Fiksi Penggemarעם גורלה הנמצא שוב בידיו של המאסטר הישן, הרשע, אך עם זאת החכם שלה, רוזי נלחמת להישאר בחיים ולהיות חזקה. בעת שגבולותיה נבחנים עד קצה יכולתם, ג'סטין מחפש מעלה ומטה אחר הבייביגירל שלו, אהבת חייו, לפני שזה יהיה מאוחר מידי. עם החיים הבוחנים את רצונם, א...