נקודת מבט: ג'סטין
"ג'סטין, תפסיק להתווכח. פשוט תלבש את זה," רוזי מתפרצת, זורקת את התחפושת עליי בזמן שאני נועץ בה את מבטי. התחפושת פוגעת בפניי ונוחתת על הרצפה מולנו.
"אני הולך להעמיד פנים שלא זרקת את זה עליי וצעקת עליי," אני צועק בחזרה, נושף בבוז על ההתנהגות שלה, עם ידיי על מותניי.
"תסלח לי?" היא נוהמת, מסתובבת ומתקרבת אליי. עיניה בוערות. "צעקת עליי הרגע? על האימא של הילד שלך?! זאת שנושאת את התינוק שלך ברחמה בזמן שהוא פוגע בחלקים הפנימיים שלה בכל יום? ונותן לי סימני מתיחה תמידיים וגוף מוזר. צעקת עליי הרגע?"
לעזאזל.
עיניי מתרחבות בעודי מגן על עצמי עם ידיי. "אל תרביצי לי. אל תרביצי לי. אל תרביצי לי. אני מצטער, בייבי. אני מצטער. אני אלבש את התחפושת," אני מתחנן, יודע כמה כואבים האגרופים שלה.
אמרתי לכם.
הבנתי שהאגרופים שלה כואבים כשצעקתי עליה יום אחד בגלל משהו טיפשי והיא הסתובבה והרביצה לחזי כל כך חזק, שכל האוויר ברח מריאותיי. הייתי מופתע, כועס, וטיפה גאה בו-זמנית.
"זה מה שחשבתי," היא מחייכת, מנשקת את לחי בזמן שאני מביט בה מקרוב.
"את צריכה להיות שמחה שאני אוהב אותך," אני רוטן, לובש את התחפושת.
אתם בחיים לא תנחשו למה התחפשנו.
לה יש כובע של אופה וחולצה עם ציור של לחמנייה עם כיתוב שאומר 'לחמנייה בתנור' מעל, ולי יש כובע אופה וסינר שאומר 'אופה לחמניות'.
ג'ייסון הציע שאתחפש לרופא ושרוזי תדביק ידי בובות מדממות לבטן שלה אבל ידעתי שהדבר יגרום לתגובה רעה מצד שנינו.
במיוחד מרוזי.
"אני נראה מטופש," אני משרבב שפתיים, מנסה לסדר את הכובע שלי. "מה אם התקשורת תראה אותי ככה? יש לי חברה לנהל." עיניי מתחרבות מהמחשבה על הכותרות המשוגעות והמאמרים שהתקשורת תמציא.
המנכ"ל, ג'סטין ביבר, מחליף את חברתו בשווי מיליארדי דולרים בשביל סינר ומאפייה. מתי ה'לחמניות של ביבר' יהיו משהו?!
או
אחרי שהכריזו על ההיריון שלהם, אחרי שנה קשה לזוג, המיליארדר - ג'סטין ביבר וארוסתו, תופסים את המקום הראשון ברשימת הזוגות החמודים ביותר בעודם יוצאים לתעלול וממתק בתחפושות תואמות של "לחמניה בתנור". רוצים לראות את הזוג החמוד וכיצד חבריהם התלבשו? לחצו על הקישור למטה לעוד פרטים.
YOU ARE READING
Little Strength
Fanfictionעם גורלה הנמצא שוב בידיו של המאסטר הישן, הרשע, אך עם זאת החכם שלה, רוזי נלחמת להישאר בחיים ולהיות חזקה. בעת שגבולותיה נבחנים עד קצה יכולתם, ג'סטין מחפש מעלה ומטה אחר הבייביגירל שלו, אהבת חייו, לפני שזה יהיה מאוחר מידי. עם החיים הבוחנים את רצונם, א...