ג׳סטין
״בייבי, את בטוחה שלקחנו הכל?״ אני שואל בזמן שאני מכניס את מתלה התינוק אל תיק החיתולים. מרים את כיסא המנשא שמחזיק את סקרלט בידי השמאלית, אני מחזי את הדלת פתוחה בשביל רוזי, שהחזיקה את כיסא המנשא של סלואן לפני שאני מרים את כיסאה של שרלוט בידי הימינית. היא מהנהנת ובודק הכל פעם נוספת בשעה שהארולד ואמילי, המוכנה להתפוצץ, מגיחים מהפינה.
רק חזרנו מהבדיקה החודשית של השלישייה (שבה כמעט הקאתי ובכיתי כשהם קיבלו את החיסון שלהם. התינוקות המסכנים שלי) והחלטנו לצאת לאכול, ואני בטוח שזה הולך להיות הרפתקה.
״ג׳ולייט, את מוכנה?״ אני קורא לפני שאני שומע צעדים מהירים המגיעים מהמדרגות. ״באה, בבקשה!״ היא צועקת בעוד שהיא מנסה לכרוך את הצעיף סביב צווארה ולחבוש את כובע את הצמר שלה. היא מצחקקת כשהיא נעצרת מולנו ומתנדנדת על עקביה.
״טוב, את פשוט חמודה! התלבשת לבד?״ רוזי שואלת וג׳ולייט מהנהנת. ״קלעתי צמה! השיער שלי קלוע לצמה! אני קולעת כמו שדאדי עושה, בבקשה!״ היא מראה את הפוני הצדדי הקלוע שלה בגאווה וכולנו מחייכים אליה.
״ותראי את הסוודר הזה! את חייבת להראות לי מאיפה קנית אותו,״ אמילי אומרת בזמן שג׳ולייט נהנית מכל תשומת הלב. ״תודה! תודה! דאדי קנה לי. הוא קנה לי אותו,״ היא אומרת ועושה סיבוב בשבילנו.
״אני בהחלט אלבש את החותלות האלו, אחותי!״ אני אומר בקול גבוה ומנפנף את השיער דמיוני שלי. רוזי מצחקקת ודוחפת את ידי בקלילות בעוד שג׳ולייט, שלא מבינה ציניות כל כך טוב, חושבת שאני רציני. ״אני אתן לך למדוד מאוחר יותר! אוקיי? אוקיי, בבקשה? אוקיי, ג׳וג׳ו? אתה למדוד מאוחר יותר, מאוד רך,״ היא אומרת בנחישות ועיניי מתרחבות.
״אולי תתני לו למדוד גם את השמלה האדומה החדשה שג׳ייסון קנה לך! נשמע טוב, ג׳ולי?״ הארולד מחייך חיוך מעושה וג׳ולייט מהנהנת בשמחה. ״ג׳וג׳ו נראה טוב! אדום זה הצבע של ג׳וג׳ו!״ היא מחייכת בזמן היא מספרת לנו על הידע הגדול שלה באופנה. אם אי פעם תהיתם מה התשוקה של ג׳ולייט, זה אופנה, איפור ועיצוב.
היא זאת שמעצבת את שמלת הכלולות של רוזי ושמלת השושבינות. וממה שראיתי מהשרטוטים שצוירו על ידי רוזי והכישרון שלה והתפירה של ג׳ולייט, זה נראה מדהים. הן, כמובן, לא נתנו לי לראות את התוצר הסופי.
"אממ, אני חושב שאוותר על השמלה להיום...״ אני אומר בידיעה שבאמת אצטרך למדוד את החותלות המזוינות האלו. לעזאזל עם הבדיחות המפגרות שלי! ״אז מחר!״ ג׳ולייט אומרת בפשטות לפני שהיא יוצאת החוצה.
לעזאזל.
״אני מניח שזה הסימן של ג׳ולייט שצריך ללכת. בואו נלך לאכול! אני גווע!״ אני קורא בזמן שאני מוודא ששלושת התינוקות מכוסים עם הכובעים, המעילים והשמיכות החמים שלהם. כולנו מתהלכים אל המכונית.
YOU ARE READING
Little Strength
ספרות חובביםעם גורלה הנמצא שוב בידיו של המאסטר הישן, הרשע, אך עם זאת החכם שלה, רוזי נלחמת להישאר בחיים ולהיות חזקה. בעת שגבולותיה נבחנים עד קצה יכולתם, ג'סטין מחפש מעלה ומטה אחר הבייביגירל שלו, אהבת חייו, לפני שזה יהיה מאוחר מידי. עם החיים הבוחנים את רצונם, א...