בבקשה תשמעו את השיר הזההההההההההההההההה
בבקשה בבקשה בבקשה!!!!!!!!!
ג׳סטין
שלוש שנים לאחר מכן
צליל הזמזם המוכר והקולני נשמע ממורד המסדרון והצליל המהדהד של דלתות ברזל החבדות נפתחות בחבטה מצלצל באוזניי. גונח, אני מתיישב לפני שאני נעמד. סוטר לשותפי לתא, בני, על היד, הוא מתעורר באנקה בזמן שאני יוצא מהתא.
מבטי קשה בעודי עושה את דרכי במורד המסדרון אל הקפיטריה ואני נותן כמה הנהונים מלאי כבוד אל הגברים אליהם נקשרים בזמני כאן; בכלא.
במהלך החודשים הראשונים, הכלא היה מפחיד. הייתי לבד מכיוון שלקחתי אחריות מלאה על הרצח של ולאד והם שיחררו את הארולד. ידעתי שהארולד לא יצליח להחזיק מעמד יום במקום הזה ובגלל זה, הייתי חייב לעשות את זה. זה היה שווה את זה כשקיבלתי שתי תמונות, שבוע לאחר מכן, של הארולד מחזיק את אמרלד פליין סטיילס עם חיוך כל כך רחב וכל כך שמח, שנראה כאילו לבו מתפוצץ.
ג׳ייסון ניסה לשחרר אותי בכך שהוא ניסה להתגנב אל תחנת המשטרה ולשרוף את כל הראיות, אבל כשהוא כמעט נתפס, הכרחתי אותו לוותר. מישהו צריך להיות שם בשביל המשפחה שלי.
המשפחה שלי.
בכל לילה, בכיתי ובכיתי מהמחשבה על רוזי ומהעובדה שאני מפספס את הגדילה של הילדים שלי.
הייתה לי רק תמונה אחת של כל אחד מהם ותמונה אחת של רוזי שג׳ייסון הבריח בשנה שעברה וכשאמרתי לו שבכיתי, אני מתכוון, בכיתי כמו תינוק קטן ובני, חברי לתא, כמעט הרביץ לי.
סלואן ירש את צבע השיער הבלונדיני כהה שלי ועיניה הכחולות והיפהפיות של רוזי. הוא גם קיבל את הלחיים השמנמנות של רוזי.
שרלוט היא רוזי קטנה, מהשיער הבלונדיני מתולתל ועד לעיניה הכחולות והיפות.
סקרלט קיבלה את צבע השיער של אמי ביחד עם שיערה המתולתל של רוזי, ביחד עם עיניי החומות.
כל אחד מהם היה מיוחד ומושלם והלוואי שיכולתי לאחוז בהם בידיי לנצח.
יכולתי לראות שרוזי מטפלת בהם בצורה הכי טובה שיש והם נראים שמחים ככל שאפשר. בתמונה של רוזי שהוא שלח, הוא אמר שהיא הייתה בדרך לפגישת עסקים והם צילם אותה במהירות ביום לפני שהוא ביקר אותי. היא נראתה יפה כמו תמיד ושמרתי על התמונה הזו כאילו חיי תלוים בה.
ואם כבר מדברים על רוזי, ממה שאני שמעתי, היא הייתה בדרכה לפגישת עסקים כי היא תפסה פיקוד על החברה שלי והיא שגשגה יותר מדתמיד. היא גורמת לי לגאווה שאני בקושי מצליח לעמוד בזה.
YOU ARE READING
Little Strength
Fanfictionעם גורלה הנמצא שוב בידיו של המאסטר הישן, הרשע, אך עם זאת החכם שלה, רוזי נלחמת להישאר בחיים ולהיות חזקה. בעת שגבולותיה נבחנים עד קצה יכולתם, ג'סטין מחפש מעלה ומטה אחר הבייביגירל שלו, אהבת חייו, לפני שזה יהיה מאוחר מידי. עם החיים הבוחנים את רצונם, א...