טריגר קטן בפרק ובנוסף גם תוכן מיני, הקריאה על אחריותכן.
"את שלי, ילדונת. וכנראה שלא עשיתי עבודה כזו טובה בלהזכיר לך את זה... אבל את תזכרי." הוא אומר לפני שהוא אוחז בשערי בחוזקה ומושך אותי לנשיקה צורבת נשמות בעוד שידו מחליקה במעלה חצאיתי.
נקודת מבט: רוזי.
אני מתנשפת נגד שפתיו, אוחזת בכתפו בחוזקה, כשאצבעו מלטפת את איברי בעדינות. יכולתי להרגיש בו מחייך בעוד שהוא מזיז את הבד של תחתוניי הכותנה שלי הצידה ומתחיל אצבע אחת וארוכה פנימה.
אני גונחת כששפתיו מתחילות להיגרר במורד לסתי וצווארי ובמורד עצמות הבריח שלי, הנקודה החלשה שלי. לשונו עושה את שלה בזמן שהוא מכרסם ונושך בכדי ליצור את הסימן הרכושני, הכהה והמושלם ביותר. אצבעו מתעגלת בתוכי, פוגעת בנקודת הג'יי שלי בצורה מושלמת שאני כמעט וצורחת.
"את הולכת לגמור בלי רשות, ילדונת?" הוא מגרר כשאני מתהדקת סביב אצבעותיו. אני לא מצליחה לעצור את יללה היוצאת מפי ומנידה בראשי; מבט נואש ומתחנן בעיניי.
"אל תגמרי. את שומעת אותי? עדיף לך לא לגמור. תתנהגי יפה, קטנטונת," הוא נוהם, מגביר את קצב אצבעותיי. הסליל בבטני התחתונה נהפך להדוק יותר כשהרגשה מופלאה שגרמה לבהונתיי להתעגל זוחלת מהר יותר בתוכי.
עיניי התמלאו בדמעות עונג בוגדניות שתמיד צצו כשהוא נגע בי. "בבקשה," אני מתחננת בנואשות כאילו היה לי קשה לשלוט בעצמי. "לא," נוא מחייך חיוך מעושה ושטני, מסיר את אצבעותיו.
"אני הולך לזיין אותך בחוזקה, בייבי." הוא לוחש, גורם לי לקפוא לפתע כשמוחי לוקח אותי למקום נוראי.
"אני הולך לזיין אותך בחוזקה, זונה שכמותך, אז תתכונני...או לא." ולאד צוחק בצורה מאיימת כשהוא זורק אותי לקרקע, קורע את מכנסיי, ודוחף שלושה אצבעות לחלקי הנסיכה הלא מוכנים, הלא מחורמנים והיבשים לגמרי שלי; חלקי נסיכה שהיו שייכים אך ורק לדאדי. אני צועקת בכאב אך הוא מחניק את צעקותיי עם שפתיו.
דאדי, איפה אתה?
"לא!" אני מייללת, דוחפת אותי ממני. "אל ת-תגע בי! ר-רק דאדי יכול ל-לגעת בי!" אני צורחת, מכרבלת את עצמי לכדור בזמן שאני רועדת בפראיות. רק דאדי יכול לגעת בי. רק דאדי יכול לגעת בי. רק דאדי יכול לגעת בי. אני של דאדי, לא של אף אחד אחר. של דאדי. אני חוזרת על משפטים אלו בראשי שוב ושוב.
"בייבי, לא," אני באמת מופתעת כשאני שומעת את קולו של ג'סטין. ידעתי שזה יותר מידי טוב בשביל אמתי. המוח שלי מתעתע אותי עכשיו. אני מתנשפת בפחד ונרתעת כשהוא מרים אותי וממקם אותי על ברכיו, מכרבל אותי קרוב אליי. "ל-לא, לא, לא," אני מייבבת, מתקשה להתחמק מאחיזתו אך הוא רק מהדק את אחיזתו ומתחיל להניח נשיקות מתוקות ועדינות במורד צד פניי.
YOU ARE READING
Little Strength
Fanfictionעם גורלה הנמצא שוב בידיו של המאסטר הישן, הרשע, אך עם זאת החכם שלה, רוזי נלחמת להישאר בחיים ולהיות חזקה. בעת שגבולותיה נבחנים עד קצה יכולתם, ג'סטין מחפש מעלה ומטה אחר הבייביגירל שלו, אהבת חייו, לפני שזה יהיה מאוחר מידי. עם החיים הבוחנים את רצונם, א...