Chapter 29❁

5.8K 270 131
                                    

נקודת מבט: ג'סטין.

"מממ," אני נאנח בישנוניות כשאני מתעורר מקרני השמש שבצבצו דרך חלונות הזכוכית הצבעונית. ידי מלטפת את הסדינים בחיפוש אחר אהובתי וחיוך קטן גדל על פניי כשאני סוף-סוף נוגע בעור הרך של מותנה החשופה. אני מושך בעדינותאת גופה כדי שיתאים לעיקול של גופי וקובר את ראשי בצווארה. היא הריחה כמו לבנדר עם מעט מריח הסקס הלוהט והתשוקתי שעשינו אתמול בלילה.

אצבעותיי מציירות על בטנה הרכה ואני מניח נשיקות מתוקות על הלסת שלה במטרה להעיר אותה. "רוזי," אני הומה באוזנה, גורם לה לזוז ולהתכרבל. היא נאנחת בקלילות בזמן שהיא מעבירה את ידיה בשערי ומושכת. "דאדי, לא" היא ממלמלת, דוחפת את פניי בין שדיה החשופים כדי להשתיק אותי.

"כן, בייבי." היא צווחת כשאני נושך את שדייה, גורמת לי לגחך. היא משחררת נהמה קטנה כשאני קם מהמיטה וזורק את השמיכות אל הרצפה, חושף את גופה המדהים והעירום. אפילו עם הפגמים והצלקות שלה, היא עדיין יפהפייה.

"אל תנהמי עליי," אני רוכן וסוטר לישבנה, שהיה למעלה באוויר מאחר והיא ניסתה למצוא מקור חום. היא צווחת ומצחקקת, מביטה בי בעיניים ישנוניות ונושכת את שפתה. "תקומי, קטנה. הגיע הזמן לפנק את המלכה שלי." אני אומר, הולך לכיוון מכונת הקפה ומפעיל אותה.

רואה שהיא לא מתכוונת לקום מהמיטה בזמן הקרוב, די התשתי אותה אתמול. אני מתקרב ומרים אותה ככלה. "הגיע הזמן להיכנס לאמבטיה, מלכה קטנה שלי." אני אומר, סוחב אותה לחדר האמבטיה. אני מפעיל את זרם המים החמים ותופס את הסלסלה המלאה בפצצות אמבטיה. "תבחרי אחד, בייבי." אני אומר ונותן לה לבחור. "מעניין," אני קורץ כשהיא בוחרת את פצצת הסקס. היא מצחקקת כשאני זורק אותה לאמבטיה והמים מתחילים להיצבע בורוד.

אני מעמעם את האורות כדי שהכוכבים שעל התקרה ינצנצו ויאירו את החדר ואני מניח אותה במים החמים והמרגיעים. ידעתי שאם אכנס איתה, מה שקרה אתמול בלילה יחזור על עצמו אבל לא היו לנו האנרגיה והזמן לזה אז לבשתי מעליי את החלוק שהארולד ואמילי קנו לנו. בגב החלוק שלי היה כתוב "של בייביגירל" בזמן שעל שלה היה כתוב "של דאדי". אני אכנס להתקלח אחריה.

מוציא את הספר האהוב עליה, אני מקרב את השרפרף הקטן אל האמבט. "פשוט תירגעי, נסיכה. דאדי פה." אני אומר, מקבל ממנה חיוך עדין ומלא אהבה. היא נשענת על צד האמבט כשאני מתחיל את הסיפור. היום אני מתרכז רק בה.


אחרי שהתקלחנו, אני מלביש את רוזי ואותי לפני שאנחנו יוצאים אל הסלון, שבו ישבו כולם. אני מבחין קודם בהארולד העייף ובאמילי המנמנמת על הספה.

"הו, הנה הם! ציפורי האהבה הקולניים בעולם." ג'ייסון מגלגל את עיניו בזמן שג'ולייט מפהקת ונשענת עליו. "לא ישנתי לרגע אתמול בלילה. אוזניה התמימות והמסכנות של ג'ולייט מצולקות לנצח." הוא אומר, מכרבל את ג'ולייט קרוב יותר אליו.

Little StrengthWhere stories live. Discover now