Chapter 57❁

4.5K 278 54
                                    

נקודת מבט: ג׳ייסון

דופק בעדינות על הדלת, אני מחכה עד שאני שומע את ג׳סטין אומר ׳היכנס׳ לפני שאני פותח את דלת חדר השינה שלהם באיטיות. ״היי...״ אני לוחש, מסתכל סביב אחר ג׳ולייט ורוזי כשאני רואה את ג׳סטין שוכב על המיטה.

״הן בחדר האמבטיה, מנסות לכסות את החבורות שאתה, חתיכת אידיוט, השארת על הצוואר שלה,״ הוא מצהיר בשעמום בעודו מעביר ערוצים בטלוויזיה. פניי נופלות מזה ואשמה מחלחלת בוורידיי. ״הו..״ אני מהנהן, מדשדש במבוכה.

״מה אתה רוצה?״ הוא שואל, מסכל עליו לבסוף עם מבט קשוח. אני בולע את רוקי ומוציא את מה שהבאתי לג׳ולייט. ״הממ.. ג׳ולייט לא יכולה לישון בלי מר בנבן, אז הנה.״ אני מושיט לו את בובת הפרווה האהובה עליה. ״וגם, היא אוהבת לצפות בפלונטר לפני שהיא הולכת לישון.״ אני נותן לו את הקלטת.

הוא מהנהן ולוקחים את הדברים מבלי לומר מילה. ״א-אתה... הממ... א-אתה חושב שאני צריך להגיד לילה טוב?״ היא מגמגם, נושך את שפתי בשעה שאני מביט על דלת חדר האמבטיה הפתוחה במקצת.

הוא מושך בכפתיו בחוסר דאגה. ״תעשה מה שאתה רוצה. אלו ההשלכות שלך,״ הוא מדבר, נעמד כדי להפעיל את הסרט. כשהוא זז, אני רואה שקשיו הייתה מכורבלת לצדו בכל הזמן הזה, ישנה. הו, כאן היא נמצאת.

מהנהן מאמירתו, אני מתחיל לצעוד בהיסוס אל חדר האמבטיה. פותח את הדלת בקלילות, אני רואה את שתי הבנות עם גבן מופנה אליי בזמן שרוזי מקלחת את ג׳ולייט בצורה הטובה ביותר עם בטנה הגדולה.

״למה ג׳ייסון פגע בג׳ולייט?״ אני שומע את ג׳ולייט שואלת העדינות, גורמת ללבי לכאוב. קולה שבור וצרוד ונשמע כאילו היא סובלת מכאבים, כנראה בגלל אחיזתי ההדוקה ממקודם. העובדה שעכשיו היא קוראת לי ג׳ייסון, כואבת מאוד.

רוזי נראית מופתעת מהשאלה ולא יודעת כיצד לענות. ״הממ...״ היא מטה את ראשה בזמן שהיא שוטפת את שיערה של ג׳ולייט. ״מישהו אמר לדאדי שלך שהיית ילדה רעה עם לוקי,״ היא מנסה להסביר לה כדי שתבין.

ג׳ולייט משתנקת ומשפריצה מים בשוק. ״אני ילדה לא רעה! ג׳ייג׳יי יודע! הוא יודע, בבקשה! לא לסמוך בג׳ולייט? הוא לא לסמוך עליי? ג׳וג׳ו סומך על רורו! הארי סומך על אמי! למה ג׳ייג׳יי לא לסמוך עליי? למה ג׳ייג׳יי לפגוע בי?! הוא לא לאהוב אותי?״ היא שואלת בתדהמה בשעה שלבי נופל. היא מושכת באםה כמה פעמים, נותנת לי לדעת שהיא בוכה עכשיו.

לא רוצה לשמוע עוד, אני דופק בעדינות על הדלת כדי להסב את תשומת לבן של הבנות אליי. הן מסתובבות והדבר הראשון שעיניי מתמקדות עליו הוא הסימנים השחורים והכחולים סביב צווארה של ג׳ולייט ואז הן זזות לשפתה התחתונה הרועדת ועיניה הדומעות.

Little StrengthWhere stories live. Discover now