נקודת מבט: רוזי
כאב.
זה הרגש הראשון שנראה בתוך עיניו כשהן נפתחו, שלוש שעות אחרי הניתוח.
אז, בלבול.
פחד.
חרדה.
עצב.
מספר רגשות נררים ומאירים את פניו בכמה שניות.
והדבר שבר את לבי.
אנקת סבל נפלטת מפיו בעודו מנסה לגעת בחזהו אך ידי ממהרת לעצור אותו. ממגעי, עיניו זזות אליי והבלבול והכאב דועכים במעט, אבל הכאב, החרדה והעצב נשארים.
ואז, ידעתי ששלושת הרגשות האלו הולכים להישאר בזמן הקרוב.
״היי, בייבי שלי,״ אני הומה, מחניקה יבה ומלטפת את שיערו הרך ממצחו המזיע. הוא ממצמץ לכיווני באיטיות, עייפות נוחתת עליו. פיו זועף והתגובה היחידה שאני מקבלת היא לחיצה, כמעט ולא מורגשת, על היד שלי.
״הגבר היפהפה והחזק שלי,״ אני נאנחת, עוצמת את עיניי ומניחה נשיקה קלה על רקתו. דמעה בודדה מתגלגלת במורד לחי ונוחתת על עורו החם. מתרחקת, הוא מסתכל עליי בעצב כשדמעתי זולגת במורד לחיו.
עיניי נפערות ועצב פוגע בי כשלפתע, הוא משחרר יבבה חזקה. גופו רועד בעוד שעיניו נעצמות ויללה מאת כאב בורחת מפיו. הוא מרים את ידו ומכסה את פיו במטרה להשתיק את עצמו ומסיט את פניו כדי שלא נראה.
הוא שבור. הוא לא יכול להיות חזק יותר.
חוזרת להביט בחברינו, שוק וחוסר אמונה ממלאים את פניהם כשהם רואים את חברם החזק נשבר מול עיניהם. נשימתו של ג׳ייסון כבדה ועיניו רחבות בעודו מביט במנטליות והכוח של חברו הטוב מהילדות נשברים לרסיסים.
דברים כאלו יכולים לקרוע גבר. אני יודע שג׳סטין מרגיש חסר תועלת ומובך מהמבט בעיניו. הוא לא ידע מה לעשות והרצון שלו מחליק. הוא עבר כל כך הרבה בחיים וזה נראה כאילו הכל נופל עליו עכשיו.
״אתם יכולים לתת לנו רגע?״ אני שואלת, גורמת להם להנהן ולצאת מהחדר. חוזרת להביט בג׳סטין, הוא עדיין בוכה בקול ומנסה להסתיר את עצמו.
״ג׳סטין...״ אני לוחשת, מושכת בעדינות את דמותו הרועדת לחיבוק, נזהרת בגלל החזה שלו. הוא מייבב וקובר את ראשו בצווארי בעוד שאחת מידו הרועדות נחה על צד בטני בזמן שהאחרת מחליקה מתחת לשיערי ומתיישבת על עורפי. ״ששש, יקירי. אתה בסדר. אתה בסדר.״
״כ-כואב,״ הוא מדבר לפתע, קולו צרוד ומלא כאב ואני מהדקת את אחיזתי. ״אני יודעת, מותק, אני יודעת.״ דמעות ממלאות את עיניי מהחולשה בקולו.
נשימתו מאומצת וקצב פעימות לבו עולה, מה שגורם לאחות לרוץ אל החדר. ״מר ביבר, אתה לא יכול להעביד את עצמך ככה. זה לא טוב לבריאות שלך,״ האחות אומרת, ומזריקה נוזל כלשהו לתוך העירוי שלו.
YOU ARE READING
Little Strength
Fanfictionעם גורלה הנמצא שוב בידיו של המאסטר הישן, הרשע, אך עם זאת החכם שלה, רוזי נלחמת להישאר בחיים ולהיות חזקה. בעת שגבולותיה נבחנים עד קצה יכולתם, ג'סטין מחפש מעלה ומטה אחר הבייביגירל שלו, אהבת חייו, לפני שזה יהיה מאוחר מידי. עם החיים הבוחנים את רצונם, א...