נקודת מבט: רוזי
גופי רועד בזמן שמחשבות רבות רצות במוחי. ידי נחה על בטני העגלגלה ורגליי היחפות קרות בגלל רצפת בית החולים הקפואה. עיניי מלאות השיגעון זזות מצד לצד ושמלתי מנופפת בגלל הרוח החלשה בזמן שרופאים ואחיות רבים רצים סביבי, עסוקים מדי כדי להבחין בעלמה ההיריונית הבוכה שעומדת לצידם.
שיערי פרוע ומלא קשרים בגלל כל הפעמים בהם העברתי את ידיי בו, בגלל הלחץ. המסקרה שלי זולגת במורד פניי, משאירה דמעות שחורות ועבות, שנראו כמו כתמים, מאחוריה.
שפתיי רועדות בעודי מנסה לשמור על רמות לחץ נמוכות, מנסה הכל כדי להשאיר את שלושת התינוקות שלי בחיים - שלושת הנסים שלי, שהגיעו בהפתעה.
הם חלק מג'סטין. אם הוא ימות, אני צריכה שהם ישארו בחיים. אני לא יכולה לאבד גם אותם. לא רק שהם הילדים שלי, הם חצי שלו.
אני לא אצליח לעמוד בזה, אם אאבד עוד גרסה שלו.
לא שוב.
איך זה קרה? איך זה קרה שאהבת חיי עובר ניתוח הרגע, על סף מוות? יכול להיות שהילדים שלנו לא יפגשו את אבא שלהם.
"רוזי, את צריכה לחזור פנימה. את תגרמי לעצמך לחלות," קולו העמוק של הארולד נשמע בזמן שהוא נוגע בכתפי. קורעת את עצמי מאחיזתו, אני משמיעה קול נבדל כשאני לוקחת צעד לא יציב במורד המסדרון, בכיוון חדר הניתוח בו ג'סטין נמצא כרגע.
"רוזי..." הוא לוחש, מתכוון לתפוס בי שוב. "תפסיק! לא! אל תיגע בי," אני משתגעת, עיניי המשוגעות פוגשות בעיניו מלאות הסימפתיה והדמעות. פיו מקומט, גומות החן העמוקות שלו לא נראות.
נשימתי מאיצה כשאני דוחפת את ידו ומתחילה לצעוד במורד המסדרון, רגליי מתקשות להחזיק בי ואני מועדת כמו אייל שרק נולד.
"רוזי," קולו נוקשה יותר ואני מרגישה שידו ידו לוקחת שלי בזמן שידו האחרת נח על גבי ומייצבת אותי. "אם את הולכת לעשות את זה, לפחות תני לי לעזור לך ללכת." הוא שולח לי מבט כה רציני שלא מתאים לו, שאני חייבת להיכנע.
אני מהנהנת בקלילות, מסיטה את מבטי ומתחילה לצעוד אל עבר חדר הניתוח. בעודנו הולכים, הוא כורך שמיכה קטנה סביבי כדי לחמם אותי.
"גברתי, אדוני, אתם לא יכולים להיכנס לשם," אחת האחיות קוראת כשאנחנו פותחים את הדלתות עליהן כתוב 'רופאי לב-חזה בלבד. ניתוח החל'. אנחנו מתעלמים ממנה וממשיכים בהליכה הארוכה במורד המסדרון שאליו לקחו את הבייבי שלי - אהבת חיי.
בחיים לא אצליח למחוק את המבט מלא הפחד והכאב בעיניו מראשי. הדרך שבו שפתיו הקועדות הכחילו בזמן שזיעה כיסתה את גופו. כל גופו רעד בעודו נאחז בי כמו ילד.
YOU ARE READING
Little Strength
Fanfictionעם גורלה הנמצא שוב בידיו של המאסטר הישן, הרשע, אך עם זאת החכם שלה, רוזי נלחמת להישאר בחיים ולהיות חזקה. בעת שגבולותיה נבחנים עד קצה יכולתם, ג'סטין מחפש מעלה ומטה אחר הבייביגירל שלו, אהבת חייו, לפני שזה יהיה מאוחר מידי. עם החיים הבוחנים את רצונם, א...