Satır aralarına tepkilerinizi bırakmayı unutmayın. ✨👾
6.Bölüm: Kilitler Açılıyor
Gözlerim daha ona değmeden hızla arkasını dönerek yüzünü sakladığında, şaşkınca ona bakakalmıştım. Işığı kemik gözlüklü bir adam açmıştı. Takım elbise giymiş ve fazlaca ciddi bir yüzü vardı. Sarı saçlarını geriye doğru yatırmış, açık mavi gözlerini öne sürmüştü.
Hırsla bir küfür savurarak perdeyi kapattım. Hayatımdaki tek eksik siyah mendilli bir kahramandı zaten.
Yeniden koltuğuma oturarak öylece etrafı izledim. Hiçbir şey yapasım kalmamıştı. Perdeyi kapattığımdan oda karanlığa bulanmıştı, sadece telefonun ışığı aydınlatıyordu.
Gözlerimi ovuşturarak koltuğa uzandım.
Babamdan o geceden sonra bir daha ses çıkmamıştı. Bu beni istemsizce geriyordu.
Gözlerimi daha dün gece kafam güzelken izlediğim tavanıma diktim. Belki de siyah mendili işime yarayacak şekilde kullanmalıydım. Beni o mesajları atan kişiye karşı koruyabilirdi.
Kafamı neden bunlara yoruyordum, her şey o aptal sitede yayımlanan ifşayla başlamıştı. Videonun devamı onların elindeydi, neden devamını izlememe izin vermedikleri de. Ne yani? Öylece hayatımı karıştırıp hiçbir şey olmamış gibi mi devam edeceklerdi?
O siteye ulaşmalıydım.
Asıl soru şuydu; nasıl daha fazla bilgi edinebilirdim?
Sosyal medyanın gücünün farkındaydım, illaki İnternette bir yerlerde bu site konuşuluyor olmalıydı. Aklıma Sembol sitesi geldi. Oradan mutlaka bir şeyler çıkardı! Hızla bilgisayarın başına geçerek arama motoruna altı hacker Sembol yazdım. Çıkan onlarca sonuçlar arasından sonunda Sembol sitesindeki başlığa denk gelmiştim.
Başlık Ecsad'dı.
Sayfada aşağıya inerek yorumları okumaya başladım.
black-45705 Adaleti kendi sağlayanların sitesi kim ne derse desin ben destekliyorum.
anonimim976 Abi o site sandığınız gibi bir şey değil o sitenin yöneticisi altı kişi, arkasında çok başka şeyler var
master kilit açılacağı haberi geldi sevdikleriniz sahip çıkın çünkü birçok çaylak bu işe özenip kendini rezil ediyor bu adamlar cidden tehlikeli marifet değil tehlike anlayın şunu artık!
Tam bu yorumda duraksamıştım. Ne kilidinden bahsediyordu? Aşağıda bu yoruma yazılan yanıtları oku seçeneği vardı, tıklayarak okumaya başladım.
lal_ Bunu nereden öğrendin? İçeriye alınmak için ne yapabilirim?
master ben ne diyorum sen ne diyorsun ya
Yanıtlardan çıkarak diğer yorumları okumaya başladığımda bu Lal kullanıcı adlı kişinin yorumuna denk geldim.
lal_ Kilitler açılacakmış, bu konu hakkında bilgisi olan yardımcı olabilir mi?
alevllenz Kilitler açıldığında içeriye hackerler, ifşacılar alınıyor tatlım, ama tabii ki siteyi yönetemiyorlar. Facebook gibi düşün sadece üye olmak gibi. üyeler için site daha farklıymış. yani bir misafir ile aynı olmuyorlar. misafirler sadece sitedeki ifşaları görürler, üyeler ise seviyelenir. kendi aralarında muhabettleri oluyormuş ve sadece bir seviyedeki üyeler altı hackerle konuşabiliyorlarmış. Benim duyduklerim böyle. eski arkadaşım üyelerdendi ve bunlar zor öğrendim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ECSAD
Teen Fiction|Yetişkin içeriklidir.| Bir hacker tarafından her şeyimin yedi yirmi dört izlendiğinden habersizdim. Odamda üstümü çıkarırken bir hackerın beni izlediğini tahmin dahi edemezdim ancak başıma gelmişti. Onun karşısında özelim ya da gizlim yoktu. Son...