18.Bölüm: Aramızdaki Engel Bir Maske Kadar

39.6K 1.5K 1K
                                    

18

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



18.Bölüm: Aramızdaki Engel Bir Maske Kadar

Herkesin bir sırrı vardır. Seni herkesten ayıran, onu nasıl sakladığındır. Kimileri sırları silahı yapar, kimileri üst düzey teknolojiler içerisinde, kasalarında saklar. Kimileri yok sayar, kimileri olur olmaz yerde var eder. Kendi sırlarının ötesine ulaşanlar vardır ki, onlara bulaşmayı kimse istemez. Herkesin sırları vardır, bir de herkesin sırlarını bilen hackerler.

Ben kendi sırlarıyla zor baş eden bir kızken, dört bir yanım hackerler ile çevrilmişti. Onlar her şeyi biliyor, onlar her şeye ulaşıyor bense itaat etmek zorunda kalıyorum.

Diz çökmeye zorlanıyorum.

Ben, kimseye minnet etmeyecek biriyken, karşıma öylesine insanlar çıkmıştı ki zorunda kalmıştım.

Telefon suratıma kapatıldığından beri oturmuş düşünüyordum. Bu kibirli adamlara kim haddini bildirecekti! Resmen beni öylece bir kenara bırakıp, umursamadan silip geçmişti. Şimdiyse Siyah Mendil'e mecburdum.

Kaçacağım tüm yollar tıkanmıştı, Siyah Mendil'den başka çarem yoktu.

Bu oyuna bir kez girmiştim, çıkışım veyahut kurtuluşum nasıl ayakta durduğumla ilgiliydi.

Telefonum haber sitesinden gelen bildirimle titrerken başlıktaki Ecsad yazısını görmemle hızla tıkladım.

Altı Hacker Devlete Meydan Okudu

Yakın zamanda devlet kanalı hacklenmiş, hackleyenler ise logo ve maskeler yüzünden altı hacker olduğu düşünülmüştü. Bu yüzden altı siber gücün hakkında arama kararı çıkarılmıştı.

Dün gece ise tüm kanallar hacklendi ve bir duyuru yapıldı! Altı hackerin yöneticisi sıfatında olduğu tahmin edilen kişinin yaptığı konuşma ikonik hale geldi. Videoyu izlemek için linke tıklayın.

Ecsad sitesi yöneticileri, biz hacklemek istesek tek kanalla yetinmeyiz, taklitlere fırsat vermeyin diyerek resti çekti! Propaganda yaparak haklı sokağa dökülmesini sağlayan hackerlar, ayakta kalmak için bilgi satmamakta kararlı ve inandıkları adalet yolundalar.

Konuyla ilgili hiçbir devlet adamından açıklama gelmese de altı hackerinde sokağa çıkacağı ve halkının yanında olacağı duyumlarından ötürü güvenlik önlemleri alınıyor.

Gözlerim şaşkınlıkla irice açılırken hızla linke tıkladım. Kanallardan biriydi bu, başta her şey normalken birden siyah ekran oldu ve altı maskeli adam televizyonda belirdi.

Robotlaştırılmış ses deyince insanın aklına bu kadar ürkütücü olacağı gelmiyor olabilirdi, fakat yaşamadan kimse anlayamazdı.

O kadar güçlülerdi ki; bir polisin, bir öğretmenin, çizgi film izleyen bir çocuğun, yemek programını izleyen kadının televizyonuna ve daha nicesine aynı anda ulaşıyor, istediği her yeri reklam panosuna çeviriyordu. Sakin sakin televizyon izlediğiniz anda, böyle bir şeyle karşılaşmanın ne kadar büyük olduğu anlatmak gibi değildi, dehşet korkunçtu. Onlar; karşı konulamaz güçlerdi.

ECSADHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin