10.Bölüm: Şantaj

42.9K 2K 1K
                                    




10.Bölüm: Şantaj

Korku belirginliğini en küçük bir zaman diliminde dahi yitirmiyordu. Bilgisayarın köşesindeki o bildirim işareti heyecanı harlarken başımın yine dertte olabileceğinin farkındaydım. Hep bir haltları heyecanla yiyip sonra pişman oluyordum. Düşünerek hareket etmeyi acilen öğrenmem gerekti. Umuyordum ki ölmeden önce fırsatım olurdu.

Yapmıştım, ilgi çekmeyi başarmıştım.

Mesajda her ne yazıyor olursa olsun, bana mesaj atmıştı. Her kimse, yöneticiydi ve bana mesaj atmıştı. Yönetici altı hacker miydi yoksa onlardan yalnızca biri miydi hiçbir fikrim yoktu.

Saçlarımı geriye iterek kırmızı bildirim işaretine tıkladım. Anında siyah bir ekran açıldı ve mesaj açıldı.

Kullanım koşulları sözleşmesi.

Kaşlarım çatıldı, bu üye olurken okumadan direk onayladığım sözleşmeydi...

13. Madde

Mesajı okumaya devam ettikçe daha fazla gerildiğimi ve korktuğumu hissediyordum. Başım kesinlikle beladaydı.

Üyeler veyahut yöneticiler hakkında kişisel bilgilerin paylaşılması yasaktır. Paylaştığınız takdirde size bir bedeli olacağını kabul edersiniz.

Sikeyim! Ben üye olurken resmen hukuki açıdan bana bedel ödetmelerine izin mi vermiştim? İtiraz etme hakkım yoktu. Üye olan, sözleşmeyi onaylayan bendim. Sözleşmeyi çiğneyen de... Mesajda bundan başka bir şey yazmıyordu ve bu oldukça tehditkardı. Tekrar bir bildirim geldi lakin bu sefer neyse ki mesaj değildi.

Eklediğiniz hareket kullanım koşullarına uymadığınız gerekçesiyle kaldırılmıştır.

Bildirim bilgisayarın ekranında kaybolmasıyla beraber tekrar mesaj ile karşı karşıya gelmiştim.

Bahsettikleri bedel neydi?

Ekran bozuk bir televizyon gibi görüntüde bozukluklarla dolduğunda elimden gelen tek şey olacakları beklemekti. Mesaj ekranı açıktı ve hala sözleşme maddesi duruyordu lakin az sonra kayboldu. Kaşlarımı çatarak bilgisayara doğru eğildiğimde yeni bir mesaj vardı.

Bilgisayarında ulaşamayacağım tek bir şey dahi yok. Burada fazlasıyla kişisel bilgi ve bolca şantaj unsuru görüyorum... Kendin hakkında görmeye cesaret edemeyeceğin şeyleri benim görüyor olmam seni rahatsız ediyor olmalı fakat kötü bir haberim var, gören tek kişi ben olmayacağım.

Kalbim korkuyla çarparken ulaşabileceği bilgileri tahmin etmekten dahi korktum. Bu... kendi onun karşısında çırılçıplak hissetmeme sebep oluyordu. Savunmasız ve avuçları arasında... arama geçmişleri, e postalarım, fotoğraflarım, açıkta bıraktığım sosyal medya hesaplarım ve orada yediğim haltlar.

Kimse masum değildir, şayet İnternet üzerinden her yaptığınıza başka biri ulaşıp bunu herkesin ulaşmasını sağlarsa ne olur düşünün... Düşüncesi bile ürkütücü geldi öyle değil mi? Peki ya ben düşüncesinden dahi korktuğum bu gerçekle nasıl yaşayacaktım? Ve tam o anda mesaj tekrar kayboldu ve yenisi geldi.

Ama... tek bir şartla.

Gözlerim kısıldı, anlaşma mı teklif edecekti?

Ben senin bu hatanı görmezden geleceğim,

Mesajın sonundaki virgül devamını vurgularken, devamını beklemeden hızla cevap yazdım.

Karşılığı ne olacak?

ECSADHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin