☼ ☾"Güz!"
Güzüm, baharım, kışım... ah canım; hiç bilemedim hangisiyim. Sonum, yanım, inancım...
Boğazıma biriken çığlıklarım bir inilti olarak döküldü dudaklarımdan. Buğulu görüş alanımla doğru düzgün görmüyordum bile. Sadece koşmaya devam ettim. Çalıların çizdiği tenim yer yer kanıyordu. Duyduğum tek şey onun uzaklardan bağıran sesiydi.
Bacaklarım hem yorgunluktan hem korkudan titriyordu.
Hâlâ aklım almıyor. İdrak edemiyorum, bir çeşit şokta gibiyim. Beynimin acil komutu kaçmaktan ibaretti. Düşünemiyorum dahi. Nasıl düşünebilirim? Ondan o kadar korktum ki, karşıma çıkabileceğini düşünmedim.
Bu nasıl bir oyundu? Siyah Mendillerle centilmen, X'le felaketti. Görüp görebileceğim en acı veren manipülasyonu yapmıştı.
İyi poliste kötü poliste oydu.
☼ ☾
Hayatın size koyduğu bazı kurallar vardır. Şanslı insanlar var mı? Eh, onları hiç tanımadım. Hayat kaybetmeden kazanamazsın diyor. Artık anlıyorum. Mesele yenilmek veya ayağa kalkmak değil. Derdine düşeceğim hedefimde bunlar önemsiz ayrıntılar. Ben bir insanım ve sadece yaşıyorum.
İçimdeki ateş, bir yenilgiyle söndü. Nüvah... korkulu rüyama nasıl sarılmıştım? Yatağımın altındaki canavarı öptüm.
Bazen ihtiyacın olan şey duvara sertçe çarpmaktır. Şimdi o duvar benim, fakat Nüvah için.
Ecsad'ın kurucusunun gerçekte kim olduğunu bilen tek kişi.
Ona meydan okuyan tek kişi.Ecsad, you have been hacked
By Güz 💋(Tr: Ecsad, hacklendin. Güz tarafından 💋)
☼ ☾
Öfkeyle "Seni izlediğimi biliyordun." dedi.
Elbisemin eteğini düzeltirken başımı salladım. "Evet, özellikle bacaklarımı açtığım esnada."
Odanın içinde dönüp duruyordu. Elini saçlarının arasından geçirirken sabır dilediğine yemin edebilirdim. "Senin canın ne istiyor? Baksana bana. Yeterince ortalığı karıştırmadın mı?"
Masum bir ifade takınarak gözlerimi kırpıştırdım. "Sadece sen izlemiyor muydun?"
Ellerini masaya yaslayarak üzerime eğildi. "Tabii ki sadece ben izliyordum. Özel işlerime kimseyi alet etmem." Gözlerimin içine öyle derin bakıyordu ki boğazımı temizleme ihtiyacı hissettim.
Onun kim olduğunu öğrendikten sonra bu gözlere korkmadan bakabilmek zaman almıştı.
Sahte bir merakla "Öyleyse sorun ne?" diye sordum. Sorunun ne olduğunun gayet farkındaydım.
"Sorun ne mi? Bana rakip olan hacker topluluğunun başındaki adamla görüşüyorsun. Bu görüşme esnasında seni izlediğimi anlayıp kameraya poz kesiyorsun ve sorun ne mi?!"
Dirseğimi masaya koyarak çenemi elime yasladım. "Hım-hım, Sorun ne? Kafanı mı karıştırıyorum? Senin kutlu amaçların iki bacağımın arasındakinden önemli değil miydi yoksa?" 'kutlu amaç' diyerek alay etmeme kızmasını bekledim ama ona hiç takılmadı. Nüvah'la babasının kutlu amaç tabirini tiye almam onu delirtir diye beklemiştim oysa. Sanırım şu anda kızgın olduğu konu dikkatini bir hayli dağıtmıştı.
Gözleri kısıldı, şimdi mümkünmüş gibi daha da kızgın görünüyordu. "O iki bacağının arasındakini bir güzel ezeceğim."
☼ ☾
Yakında...
Bu bölüm 2.kitabın farklı noktalarından alıntılar içeriyor. Bir çeşit fragman gibi düşünebilirsiniz.
Fakat ettiyseniz 3 farklı alıntı 3 farklı evreyi temsil ediyor. Güz gerçeği öğrendiğinde tabii ki ödü kopacak. Ona travma yaratan insanın en başından beri yanında olduğunu öğreniyor. Üstelik kafasındaki X robottan farksızken Nüvah gibi biri çıkması onu şaşırtıyor. Diğer alıntılarda ise Güz'ün Ecsad'ı hedef aldığını, son alıntıda ise Nüvah'la arasındaki durumu görüyoruz.
Anlayacağınız bol heyecanla devam edeceğiz ❤️🔥
Bölüm duyuruları için Instagram: lefazen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ECSAD
Teen Fiction|Yetişkin içeriklidir.| Bir hacker tarafından her şeyimin yedi yirmi dört izlendiğinden habersizdim. Odamda üstümü çıkarırken bir hackerın beni izlediğini tahmin dahi edemezdim ancak başıma gelmişti. Onun karşısında özelim ya da gizlim yoktu. Son...