38.Bölüm: İnfazcı

15.7K 1K 597
                                    

Merhabaaa

Nasılsınız?

Ve hazır mısınızz?

Yoğun akademik hayatım dolayısıyla daha yeni kavuşabildik maalesef. Zaten Instagramdan takip edenler süreci biliyordur :')

Bu görseldeki karakter çizimini yapay zeka yaptı bu arada

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu görseldeki karakter çizimini yapay zeka yaptı bu arada. ben anlattım o yaptı soneşdnspshxpwms Çizim tam olarak kitaba özel yani 😌


38.Bölüm: İnfazcı

"Güz!"

Güzüm, baharım, kışım... ah canım; hiç bilemedim hangisiyim. Sonum, yanım, inancım...

Boğazıma biriken çığlıklarım bir inilti olarak döküldü dudaklarımdan. Buğulu görüş alanımla doğru düzgün görmüyordum. Sadece koşmaya devam ettim. Çalıların çizdiği tenim yer yer kanıyordu. Duyduğum tek şey onun uzaklardan bağıran sesiydi.

Bacaklarım hem yorgunluktan hem korkudan titriyordu.

Hala aklım almıyor. İdrak edemiyorum, bir çeşit şokta gibiyim. Beynimin acil komutu kaçmaktan ibaretti. Düşünemiyorum dahi. Nasıl düşünebilirim? Ondan o kadar korktum ki, karşıma çıkabileceğini düşünmedim.

Bu nasıl bir oyundu? Siyah Mendillerle centilmen, X'le felaketti. Görüp görebileceğim en tehlikeli manipülasyonu yapmıştı. İyi poliste, kötü poliste oydu.

Aylar önce öğrendiklerimi birleştirdikçe her şeyi daha net görebiliyordum.

Düşündükçe her şey berraklaştı.

Her şeyin başlangıcı olan o video. Annemin öz annem olmadığını orada öğrenmiştim. Yayımlandığının hemen arkasından erişimi kesilmişti. Bunun sorumlusu Buğra olmalıydı. Benim annesini öğrenmememi istememişti belki de ama polemik Nüvah ve Buğra arasında bu nedenle başlamıştı.

Nüvah'ın bana odaklanmasının nedeni Buğra'ydı.

Cebrail'ın birini öldürdüğü anı video almam için beni gönderdiği anı anımsadım. Bana Ecsad'dan aldığımız intikamda ortakmışız gibi davranmıştı. Böylece bende onları elimdeki video ile tehdit edip, ailemle ilgili olan videonun tamamını izlemek istemiştim.

Ailemle ilgili videonun tamamı... devamında Buğra'nın benim öğrenmemi istemediği bir şey olmalıydı. Nüvah, Buğra'nın istemediği şey başına gelsin diye yapmıştı tüm bunları. Müdahalesinin yanına kalmasına izin vermemişti.

Ecsad ikiye bölündüğünde Cebrail Buğra'nın yanında yer almış olmalıydı. Ne zaman Cebrail ile görüşsem, Siyah Mendil kılığında tepki göstermişti. Buğra'nın beni göndermek istemesinin nedeni buydu, ülkeyi terk edersem Nüvah'ın bana ulaşamayacağını düşünmüştü.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 19, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ECSADHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin