37.Bölüm/Sezon Finali: Bizim Hakikatimiz

21.1K 1.1K 556
                                    

Merhabaaa

Nasılsınız her şey yolunda mı?

İndirim bekleyenler için güzel bir haberim var bölüme başlamadan onu da söyleyeyim Akılbaz BKM ve Kitapsepeti'nde indirime girmiş, fiyatı 54 TL'ye düşmüş ❤️‍🔥

Bölümün anlam ve önemine değinecek olursak...

Benim için yazması en zor kitabım Ecsad. Gerçekten devam etmekte hep zorlandım. Bunun nedenlerinden biri Güz ile hiç benzemiyor olmamız. Beni yoran bir evreni var Ecsad'ın. Ama tüm bu yoruculuğuna rağmen gözümü kamaştırmayı bir an olsun bırakmadı. Zor ama kıymetli bir seri olarak kalacak benim için 🤍

Ecsad'ın yeri çok başka ❤️‍🩹

Ecsad Serisi iki kitaptan oluşacak. Bu bölüm 1.kitabın finalidir. Dolayısıyla sezon finali gibi düşünebilirsiniz. 2.kitap yine burada devam edecek.

Şimdi... şöyle bir hazırlayın kendinizi bu bölüme 🥰 Derin bir nefes, -ihtiyacınız olabilir- arkanıza yaslanın. Hazır mıyız? :)

Bölüm sonunda görüşelim 🤍

Ecsad Serisi 1
Bulanık Adaletin Tek Gözlü Efendisi

Ecsad Serisi 1Bulanık Adaletin Tek Gözlü Efendisi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.





37.Bölüm: Bizim Hakikatimiz

"Kabul ediyorsun..." şaşkınlığına karşın dudaklarım kıvrıldı. Az önce benden uzaklaştığı mesafeyi hızla kapattı. Gözlerinin içine bakarken oyunbaz bir ifadeyle başımı eğdim. "Evet."

"Bu masalın hiç son bulmayacağını göster bana."

Kolunu belime sardı. "Sana söz veriyorum, asla son bulmayacağım."

İçimde filizlenen umut, huzurun tatlı kokusunu saçıyordu. Bu kez ona sahip olabilirim. Geleceğe dair endişelerim onunla sakinleşiyordu. Sakin değilim belki ama onun varlığı rahatlatıcı... ve tehlikeli olmasını bile seviyorum. Yeterince tehlikeli değilse yeterince güvenli olamazdı.

Derin bir nefes aldım, olduğu gibi kokusunu içime çektim. Sonunda ne olacağını bilmiyorum ama bu andan memnundum.

"Güven konusu senin için problem değil mi artık?"

"Bilmiyorum. Sadece denemek istiyorum." Güldüm. "Yapacak daha iyi bir şeyim yok." Belki sana güvenmeye başlarım ya da güvenin bir sorun olduğunu keşfederiz.

"Seni herkesten ve her şeyden uzak bir yere götüreceğim. Sen istemediğin sürece kimse seni oradan alamayacak. Kimse seni benden alamayacak." Kalp atışlarım hızlandı. Bende kesinlikle bir sorun olmalı. Çekici bulduğum şeyleri gözden geçirmenin zamanı geldi de geçiyordu.

ECSADHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin