7.Bölüm: Tutsaklığın Hükümdarları

73.3K 3.5K 1.9K
                                    

Güzel okumalar. ✨👾



7.Bölüm: Tutsaklığın Hükümdarları

Burada kendilerine resmen bir hükümdarlık kurmuş gibilerdi. İnsanları kendileri için çalışması adına seviyelendirecek bir sistem kurmuşlardı ve bilgi havuzu onların elindeydi.

Hackerler sanal dünyaya hapsedilmiş hükümdarlardır.

Lakin...

Onlar tutsaklar, tutsaklığın hükümdarları.

Ekranda yazan şeyler her geçen saniye beni biraz daha şoka sürüklerken ben ne yaptım diyordum kendi kendime, ben başıma nasıl bir bela açtım?

Bulundum yer sanal dünyanın en sırlara dolu sitesi ve ben sanal dünya hakkında hiçbir bilgiye sahip değilim. Kaç üye vardı? Üyeler neye göre seviyeleniyordu? Üye olmak ne ifade ediyordu? Üstelik üye olmak bu kadar kolay mıydı?

Ekrandaki yazının silinmesi ile site açıldı. Gözlerimi kırpıştırdım. Bir profilim vardı lakin seviyemden başka şey yazmıyordu, isim yazmak keyfiydi. Kenarda mesaj bölümü vardı ve seviye numaraları yazıyordu. Bu site hakkında gerçekten hiçbir halt bilmiyordum değil mi?

Seviyemin ne anlama geldiğini bile bilmiyordum. Neden burada olduğumu bile bilmiyordum...

Kafayı yiyecek gibi hissetmeye başlamıştım artık, daha fazla burada kalmak istemediğimin farkındaydım. Bu hisse itaat ederek bilgisayarı kapatıp yatağıma uzandım. Durmadan kendimi sorguluyor, bulunduğum durumdan rahatsız oluyordum.

Ben bu siteye ait değildim, o sitede olmak istemiyordum.

Fakat yapmıştım işte, üye olmuştum.

Şu saatten sorma şımarık bir kız gibi istediğimi elde ettikten sonra vazgeçmenin hiçbir anlamı kalmıyordu. Ağlayacak gibi hissediyordum, istemediğim yerdeydim ama neden orada olduğumun farkında olmalıydım.

O videonun neden yarısının izlenilmesine izin verilmemişti ve birden ortadan kaldırılmıştı?

Diğer ifşalar gibi değildi o video. Bir farklılık vardı ve içimden bir ses bu farklılığın üzerine gitmem gerektiğini söylüyordu. Sadece hislere güvenerek hareket etmenin aptallık olduğu konusunda düşüncelerim hakimdi, fakat bu sonucu değiştirmiyordu.

Gözlerimi yumarak kendime biraz olsun rahatlamak için izin verdim.

☼ ☾

Göz kapaklarımı araladığımda yatağımda boylu boyunca yatıyordum. Dün gece yaşananlar aklıma geldiğinde yatakta yuvarlanarak başımı yastığa bastırdım. Zaten ben ne zaman bir şeyleri düzeltmeye çalışsam, daha da batırıyordum.

Yastığa sarılarak uyumaya devam edecekken elime çarpan mendille gözlerim irice açıldı. Yastığın kılıfının içindeydi. Bunu ne zaman buraya koymuştum! Siyah mendili biraz daha geriye iterek onu kendimden uzak tuttum. Her şey üzerine düşünüp her şeye bir çözüm bulmaya çalışmaktan gerçekten sıkılmıştım.

Kapının çalmasıyla oflayarak yataktan kalktım, dış kapıya gidene kadar koridorda sarhoş gibi yürümüş, huzursuzca etrafa bakmıştım. Kapıyı açmadan önce kapının deliğinden baktım, gelen Buket'ti. Derin bir nefes alarak kapıyı açtığımda gülümseyerek içeriye adımladı.

"Nasılsın güzelim?" Kapıyı ardından kapatarak beraber salona geçtik.

"İyi, sen."

ECSADHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin