- Własny teatr. To od zawsze moje marzenie. Zawsze chciałem być aktorem.- Ben był zafascynowany swoim „ drugim światem".
- Pięknie tu...- Byłem naprawdę zachwycony bogatym wnętrzem tego miejsca i jego wspaniałym jak z bajki wyglądem.
- Poznasz moich dwóch najlepszych aktorów, właśnie gramy Romea i Julię, pewnie są na próbie- wziął mnie za rękę i poprowadził w głąb tego pięknego miejsca.
To niemożliwe.
To nie jest możliwe.
Ja...
Ją widzę...
To ona!
- Witajcie!- Krzyknął Ben, a ja stanąłem jak wryty. Dziewczyna ze snu. Dokładnie taka jak z mojego snu. Stała teraz blisko mnie.
- Denis, to Rita, a to Bill. Grają u mnie główne role. Poznajcie się.
- Cześć- Bill pierwszy wyciągnął do mnie dłoń.
- Cześć...
- Witaj, miło cię poznać Denis- powiedziała do mnie... i wyciągnęła swoja malutką, bladą rączkę. Jaka ona była piękna...
Niewinna, subtelna, śliczna, urocza, z najpiękniejszymi oczami na ziemi...
- Denis?- Otrzeźwiła mnie swoim głosem, kiedy zauważyłem, że nie puszczam jej dłoni, a gapię się jak psychopata.
- A tak... Przepraszam. Miło was poznać.- Odparłem zawstydzony.
- Nasza Julia i Romeo, na scenie jak i w życiu!- Skwitował szybko Ben.
CO?! Że jak!? NIE! Nie to niemożliwe! Oni są RAZEM!?
- Jesteście razem tak?- Zapytałem, chciałem mieć pewność.
- Jesteśmy razem od dwóch lat, za miesiąc mamy ślub.- Odpowiedziała Rita spoglądając słodko na swojego przyszłego męża...
Świat właśnie mi się zawalił...
- Obejrzycie próbę? Mamy właśnie ostatnia z Ritą na dziś...- odparł Bill.
- Jasne. Chętnie obejrzymy, Denis też był ciekawy tego miejsca. Zostaniemy.
Próba była na wysokim poziomie. Aktorzy świetnie się spisali. Strasznie zazdrościłem Billowi w scenach z Ritą. Oni tak świetnie się dogadywali. Ciągle uśmiechnięci i tacy zapatrzenie w siebie...
- Muszę wyjść- powiedziałem Benowi wstając z miejsca, zatrzymał mnie szarpiąc mnie za rękaw.
- A ty, dokąd? Próba się nie skończyła.- Był trochę wkurzony.
YOU ARE READING
Sekret w zeszycie
Fanfiction"Całe życie potrafi zaskoczyć. To będzie długa notka. Przygotuj się." Życie Oliwiera zmienia się kiedy poznaje Ben'a. To wszystko stoi na granicy dobra i zła.