11.Bölüm

6.7K 278 11
                                    

Ömer amcasının yanlarına gelmesiyle, duygusal anlar yerini bol kahkahalı sohbete bıraktı. Zamanın nasıl geçtiğini anlamadılar bile. Ömer amcanın gitme vakti gelmişti. Derin'in tüm ısrarına aldırış etmeyen Ömer amca, geri dönmekte kararlıydı.

Amcasının inadını kıramayacağını anlayan Derin ısrarından vazgeçmiş, gitme diyen gözlerle Ömer amcasına bakıyordu. "Ne o kız, kedi yavrusu gibi ne bakıyorsun?" diyen Ömer amcasına omuz silkerek cevap verdi.

"Hadi gel kocaman bir sarıl bakalım ben gidiyorum. Halime teyzen seninle ilgilenecek en ufak sıkıntıda beni mutlaka ara kızım. Merak etme her zaman yanında olacağım." Tam arkasını dönüp kapıdan çıkacaktı ki, Derin hızlıca koşarak dış kapıya yöneldi. Ömer amcasının şaşkın bakışları arasında,dış kapıya yapışmış "Hayır gidemezsin buradan çıkmak için beni ezmen gerekir." Diyerek bağırıyordu. "Peki" diyen Ömer amca, Derin'i omzuna aldığı gibi kanepeye oturttu.

"Ezmeme gerek yokmuş." deyince, Derin tekrar ayağa kalkmaya çalışırken, omuzlarından tutup kanepeye tekrar oturttu. Kollarını göğsünde kitleyen Derin "İyi, hadi git bakalım." dediğinde Ömer amca çoktan kapıyı açmış çıkıyordu. Kanepede kıpırdamadan oturmaya devam eden Derin, artık gerçeklerle baş başa kalmıştı.

"Neler bekliyor beni Allah'ım." dediğinde, Halime teyzesi uzaktan cevap verdi.
"Allah büyük, yardımcı olacaktır kızım hiç merak etme. Her şey istediğin gibi olacak."
"Öyle mi dersin?"diye sordu Derin.
"Tabi ki öyle kızım. Hadi kalk odanı göstereyim. Biraz dinlen,rahatla."

Beraber Derin'in odasına çıktıklarında Derin adeta büyülenmişti. Mükemmel ötesi diyebileceği bir odası vardı. Renk uyumları, mobilyaları, çalışma alanı, giyinme odası...

Her şeyi içinde barındıran oda üç kişinin rahatlıkla yaşayabileceği kadar büyüktü. Ömer amca o kadar özenmişti ki Derin'i mutlu etmek istediği çok belliydi. Derin çalışma masasına oturduğunda bir not buldu. "Kızım, evladım, elimizden geldiğince zevkine uygun odanı tasarladık, umarım beğenir huzur içinde odanda kalırsın.
Karanlıktan ve yalnızlıktan korktuğunu biliyorum, evin büyüklüğü de korkutmasın seni, her oda da kamera var ve bilgisayarından odalara bakabilirsin. Sana özel yardımcı da göndereceğim. Halime teyzen yaşlandı, her işine yetişemez emektarımızı üzme sakın, Kulaklarını çekerim senin." diyerek not sonra eriyordu.

Derini en çok sevindiren son sistem bilgisayarıydı. Bir yazılımcı olarak bilgisayarlarda harikalar yaratırdı klavyenin başına geçtiğinde, elleri ondan bağımsız hareket eder, klavye üzerinde parmakları adeta uçuşurdu. Kod hatalarını bulmakta adeta efsaneydi. Daha düzeltemediği bir hata çıkmadı karşısına. İşini gücünü her şeyi geride bırakan Derin, oturmuş boş boş bilgisayarına bakıyordu. Birden not aklına geldi, her odada kamera var diyordu. Hemen odalara tek tek baktı, asıl isteği Egemen'in odasını görmekti. Sanırım Egemen'in odasına kamera koyulmamıştı, kendi odasında da yoktu. Halime teyzesinin odası da görünmüyordu. Demek ki yalnızca boş odalara ve misafir odalarına kamera yerleştirilmişti. Egemen'in odasını görse hiç fena olmazdı aslında. Acaba odası nerede diye düşündü. Kapının birden açılmasıyla tedirgin olan Derin. Bilgisayar görüntüsünü kapattı. Neden rahatsızlık duymuştu ki? Garip diye düşündü.

"Derin kızım yemek hazır."  Halime teyze ile alt kata inen Derin, masanın başında bekleyen ilk karşılaştıkları yardımcılarıyla göz göze geldi. Çok sert ifadeye sahip olan kadın  Derin'i görünce gülümsedi. Yine ifadesi tamamen değişmişti.

"Alışacağım herhalde." diye sesli düşündü Derin. Üç kadın oturmuş hoş sohbetle yemeklerini yediler. Herkes durumun farkında olduğu için Egemen konusu açılmadı hiç. Derin'in işine gelmişti ama çat kapı gelir diye tedirgin olmuyor değildi. Tedirginliğinin farkına varan Halime teyze "Merak etme kızım Egemen eve bu kadar erken gelmez. Gece gelir sabah erkenden kalkar, gider." dedi. Buna memnun olan Derin, biraz rahatlamıştı. Yine de çayını odasında içmek istedi.

  Henüz Egemen ile karşılaşmaya hazır değildi. Odasına çıktığı anda çalan zili duyan Derin, kimin geldiğine bakmak için bilgisayarının başına geçti. Ellerini kalbine ve karnına koyan Derin çok heyecanlanmıştı.

Derin Kurgu (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin