28 bölüm

5.8K 247 17
                                    

"Çok şükür." diyerek kanepeye oturan Irmak, Derin'in sinirlerini bozmuştu. 

"Neye şükrediyorsun Irmak?"

"Artık rahat bir şekilde gelebilecek olmama sevindim. Sevgilimin yanındayım daha ne olsun?"

Eğer Ömer amcayla ilgili bir şey söyleseydi Derin dalmaya hazırdı. Egemen Irmak'ın yanına oturdu. Irmak iyice yanına sokulmuş cilveler yapıyor Egemen'de karşılıksız kalmıyordu.

Derin dokunsalar ağlayacak durumdaydı. Belli etmemeye çalışıyor, sohbete katılıyor elinden geldiği kadar gülümsüyordu ama içi içini yiyordu. Daha fazla orada kalamayacağını anlamış "Arkadaşlar ben odama gidiyorum, biraz dinlenmem lazım." diyerek odasına çıktı.

Kendine hakim olamayacağını anlayıp hemen duşa giren Derin, hıçkırıklar içinde ağlamış rahatladığını hissettiğinde duştan çıkmıştı.

Üzerini giyinip oyalanmak için eline  kitap aldı aslında hemen uyumak istiyordu. Yan odada Irmak'la Egemen'in seslerini duymak istemiyor, kendisine ızdırap geleceğini biliyordu. Nitekim öyle de oldu, uyuyamadan Irmak'la Egemen odalarına geldiler. Irmak'ın abartılı kahkahaları Derin'i çileden çıkarmaya yetmişti.

Hemen bu odadan çıkmalıyım, diyerek salona indi. Odasına gitmek istemiyordu en azından onlar uyuyana kadar. Mutfakta kendine koyu bir kahve hazırlarken telefonu çalmış Amerika'dan arkadaşı Kuzey aramıştı. Sinirleri bozuk olan Derin gece gece hiç konuşamayacağını düşünse de son anda açmaya karar verdi.

"Efendim Kuzey?"

"Derin Hanım nasılsınız? Aramasak hiç arayacağınız yok."

"Haklısın ama hiç zamanım olmadı."

"Bu arada orada saat çok geç olmalı uyandırmadım umarım."

"Yok, hayır uyandırmadın kendime kahve yapıyordum."

"Ee nasılsın uzun zaman oldu görüşemedik. He bu arada Türkiye ye geliyorum, belki görüşebiliriz diye düşündüm Balıkesir'e geçebilirim."

"Ben İstanbul'dayım."

"O zaman süper. Ben iş için İstanbul'a geleceğim zaten." 

"Öyle mi? Bu harika işte. Ne zaman geliyorsun?" 

"Bu gece uçağa biniyorum."

"Ne kadar kalacaksın?"

"Bir hafta."

"Tamam doğruca bana geliyorsun. Hiç bir yerde kalmak yok, sana ihtiyacım var."

"Bir sorun mu var?"

Derin üstü kapalı olanları anlatmıştı "Gelince detaylı konuşuruz." dedi. 

"Tamam bebek, öptüm görüşürüz yarın." diyerek telefonu kapattı.

Derin'in keyfi yerine gelmişti. "Gör bakalım, nasıl oluyormuş Egemen Bey." dedi.

Mutfaktan çıkarken Irmak Egemen'in elini tutmuş, kıkırdayarak geliyorlardı. Derin'le karşı karşıya gelmişler, kapıda bekliyorlardı. Derin bir eliyle mutfağı göstererek "Buyurun efendim" diyerek onları içeri davet etti arkasına bakmadan oradan ayrıldı.

Egemen Derin'i görünce biraz bozulmuş olsa da aldırış etmedi. Saatler geçmiş Derin artık uykuya yenik düşmüştü. Egemen'in aklı hep yan odadaydı. Birkaç kez  kalkıp bakmak istemiş, her seferinde Irmak  uyanmıştı.

"Bir rahat verme sakın." diye kendi kendine konuşan Egemen, yanındaki kadının Derin olmasının ne kadar istediğini düşünerek uykuya daldı.

Derin Kurgu (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin