Çalışanlar şirkete döndüklerinde gördüklerini içlerinde tutamamışlar, Egemen Bey'in karısının ne kadar çirkin olduğundan, o kızla nasıl evlendiğini anlamadıklarından bahsetmişlerdi. Kulaktan kulağa yayılan dedikodu, Egemen'in kulağına kadar gitmişti. Çılgına dönen Egemen evine giden çalışanlarını yanına çağırttı. "Benim evimde ne işiniz vardı?"
"Egemen bey biz sahadayken telefon geldi sizin evde önemli bir evrak unuttuğunuzu, onu mutlaka gidip almamız gerektiğini söylediler. Biz de evinize gittik."
"Peki kapıyı açan kadının karım olduğunu nereden çıkardınız?"diye sordu Egemen.
"Sizin istemediğiniz bir evlilik yaptığınızı biliyorduk. Halime hanımı ve Rubeyde hanımı tanıyoruz o kızın eşiniz olabileceğini düşündük."
"Düşündünüz ve bu size benim dedikodumu yapma hakkını mı verdi? Diyelim o kadın benim karım, ne cürretle hakaret eder bana yakışmadığını söylersiniz. Almaya gittiğiniz evrağı verin bana."
"Efendim eşiniz evde herhangi bir evrak bulamadı."
"Kim aradı sizi, kim istedi evime gitmenizi?"
"Bilmiyoruz efendim şirket hattından arandık."
"Lanet olsun!"
Egemen, sinirden dudaklarını ısırıyordu ve bir yandan kızlara dönüp: "KOVULDUNUZ" dedi.
"Ama efendim..."
"Kes sesini! Gözüm görmesin sizi derhal hesabınızı kestirin. Bir daha görmek istemiyorum hiçbirinizi."dedi bağırarak.Olduğu yerde masaya tekme atan Egemen sekreterini arayıp "Derhal Kemal'i bana gönderin" dedi.
Beş dakika içinde Kemal Egemen'in odasındaydı. Daha beni çağırtmışsın diyemeden, Egemen emirler yağdırmaya başladı. "Hemen saha çalışanlarını kimin aradığını bulacaksın. Şirket telefonuyla arandıklarını söylediler. Kim yapar nasıl cesaret eder öğreneceksin." diyerek, gözlerinden alev saçmaya devam ediyordu. Neler olduğuna dair bir bilgisi olmayan Kemal, sessizce odadan çıktı. Egemen sinirliyken yaklaşmak istemezler, hiçbir konuda fikir yürütmezlerdi. Irmak'ı arayan Kemal neler olduğunu öğrendi. Ne kadar uğraştıysa da kimin böyle bir şeye kalkıştığını bulamadı. Egemen"in bu olayın peşini bırakmaya niyeti yoktu. Arkasından kim iş çevirmeye cesaret eder eninde sonunda öğrenecekti. "Acaba Derin'mi yaptı?" diyen Irmak'a sert bir bakış atan Egemen, "Saçmalama neden kendini rezil etmek istesin?"
"belki de senin evli olduğunu herkese duyurmak istedi."
"Irmak saçmalamayı bırak. O kadarına cesaret edemez." Egemen Irmak'tan gözlerini ayırmadan bakıyordu.
"Ne var?"
"Belki de sen yaptın."
"Yok artık neden böyle bir şey yapayım?"dedi Irmak kaşlarını kaldırarak.
"Belki de evlendiğim kadının ne kadar çirkin olduğunu, yanıma yakışmadığını göstermek istedin."
"Egemen saçmalama? Daha evli olduğunu kabullenemezken neden herkese evli olduğunu ilan edeyim?"Egemen sessiz kalarak kim olabilir diye düşünmeye devam etti. Günleri oldukça gergin geçen arkadaşlar, eve döndüklerinde hâlâ aynı konu üzerinde düşünüyorlardı. Asuman kanepede oturmuş film izliyordu, karşısına dikilen Irmak "Şu an seni görmeye tahammülümüz yok, git buradan! Bu günümüz senin yüzünden berbat geçti şu an sana katlanamayacağız odana mı gidersin bahçeye mi çıkarsın ne yapıyorsan yap ama gözümüze görünme."
"Irmak hanım ben bu evde yaşıyorum istediğim yerde bulunma hakkına sahibim bu evde misafir olan sizsiniz görmek istemiyorsanız, kendi evinizde kalabilirsiniz."
Egemen'e dönüp bakan Irmak müdahale bekliyordu.
"Derin." deyip susan Egemen, Asuman'a bakmaya devam ediyordu.
"Ne Derin ne? Yeter artık bıktım aşağılamalarınızdan. Her gece daltonlar gibi gelip söylemedik laf bırakmıyorsunuz. Burası benimde yaşadığım ev hiçbirinizin hakkı yok bana hakaret etmeye. Kibarlığımdan susuyorum diye, tepeme çıkmayın."Irmak bu sözler karşısında bir kahkaha patlattı.
"Kızım dün köyden geldin bugün bana kibarlık dersimi veriyorsun? Kibarlık zerafet ne anlarsın sen?"
Derin yerinde duramıyor, Melis onu zor tutuyordu.
"Melis artık buna son verelim. Asuman çok inciniyor yazık bunu yapmaya hakkımız yok"
Asuman Irmak'a cevap vermekte geç kalmadı.
"En azından insanım."
Salonu terketmek isterken önünü kesen Irmak'tan kurtulmak isteyen Asuman, ayağı masaya takıldı ve yere kapaklandı.Derin yerinden fırlamıştı ki Melis elinden tutup geri çekti. Koşarak merdivenlerden inmeye başladı. Melis'i gören arkadaşlar "Bu da nerden çıktı, bu da kim?" diyerek Egemen'e soruyorlardı. Oldukça güzel olan Melis fit bir vücuda sahipti. Çekik gözleri ve dolgun yanaklarıyla oldukça çekiciydi. Asuman'ın yanına gelen Melis, ayakta durmuş olup bitenleri izleyenlere "Ne yaptığınızı sanıyorsunuz siz? Şu kızın haline bakın hiç mi utanmıyorsunuz? Çünkü size gücü yetmiyor değil mi?" diyerek Asuman'ı yerden kaldırdı. Asuman'a sarılmış bir haldeyken Egemen'in karşısına geçip:
"Sen ne zaman insanlıktan çıkıp bir canavara döndün Egemen ?" diye bağırdığında, Egemen o güzel kızın Melis olduğunu anlamıştı. Ama bu duruma sessiz kaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Derin Kurgu (Tamamlandı)
Romance+18 Planlar üzerine kurulu hayatını bir düzene oturtan Derin'in geçmişi üzerinden süre gelen olayların kontrolünden çıkmasıyla adeta hayatı alt üst olmuştur. Artık hiç bir şey onun kontrolü altın...