Gülmekten kendini alamıyorlardı. Onlar güldükçe herkes gülmeye başlamış, ortalığa kahkahalar hakim olmuştu. Gülmeyen yalnızca Irmak'tı "Siz ne yaptığınızı zannediyorsunuz?" diye bağırıyor, onlar hala gülmeye devam ediyordu.
Arkadaşlarına dönmüş "Siz neden gülüyorsunuz? Kaldırın şunları!" diye bağıran Irmak çıldırmak üzereydi. "Egemen yeter artık! Şu aptalca kahkahalara bir son verin." dediğinde Egemen'in sinirlerini bozdu. Egemen yerden yavaşça kalkmaya çalışırken Derin'e de yardım etti. "Canın yandı mı?" diye sordu, üzerini düzeltmeye yardım ederken.
"Yok, hayır. Bende bir sorun yok ama sen yere kötü vurdun sanırım."
"Hayır, hayır bende bir sorun yok."
Egemen doğrulduğunda canının yandığını hissetti. Derin hemen tişörtünü kaldırıp sırtına bakmış, "Hafif kızarıklık var büyük ihtimal incindi." dedi. Irmak "Cilveleşmeniz bitti mi artık?" diye bağırdı. Egemen ve Derin aynı anda Irmak'a dönerek "Düzgün konuş Irmak!" dediler.
Birbirlerine bakarak yine gülmüşler, etraflarındakileri de güldürmüşlerdi. Kahveler soğuduğu için Asuman tekrardan kahve yapmak zorunda kalmış, Emir de yanında beklemişti. Neler olduğunu soran Elif, meraklı gözlerle bakıyordu.
"Yakın zamanda bir çiftimiz olacak." diyen Derin herkesi şaşırtmıştı. Kim, diye merak etmişler Melis hemen, "Yoksa Egemen'le sen mi?" diye sormuştu. Ortam biraz gerilse de Derin konuşmasına devam etti.
"Asuman ve Emir birbirinden hoşlanıyor. Var mısınız bu gece onların olsun?"
"Nasıl olacak?" diye soran Melis, merakla bakıyordu. "O dans ettikleri gece çok eğlenmişler hadi onları bu gece yine çıkaralım." dedi. Herkes "Harika olur." dediğinde Irmak "Boş işlerle uğraşmaktan ne zevk alıyorsunuz, Allah aşkına, bırakın kendi aralarında ne yapıyorlarsa yapsınlar." dedi.
Derin Irmak'a dönmüş, "Senin fikrini alırsak konuşursun, düşüncelerini kendine sakla gelmen kesinlikle gerekmiyor." dedi. Asuman kahveler elinde gelmiş "Bir önceki yaptığım kahveler soğudu, tekrar yapmak zorunda kaldım onun için beklettim kusura bakmayın." dedi. "Sen bırak kahveyi de hadi hazırlan, dışarı çıkıyoruz." diyen Derin, heyecanla Asuman'a bakıyordu.
"Dışarı mı? Nereye gideceğiz?"
"Hep beraber Ömer amcayla gittiğimiz kulübe. Yarın cumartesi, iş de yok dilediğimiz kadar eğleniriz."
"Olur, o zaman ben hemen hazırlanayım." diyen Asuman hemen odasına gitti.
"Biz de hazırlanalım" diyen kızlar ayağa kalkmışlardı. Irmak Egemen'in koluna girmiş "Aşkım biz gitmeyelim, gece gece bu kadar insanla hiç çekilmez. Zaten sen de pek hoşlanmazsın." deyince "Yoo, gayet hoşlanırım sen gelmek istemiyorsan kalabilirsin. Ben gideceğim." diyen Egemen odasına hazırlanmaya çıktı.
"Tabi ki bende geleceğim seni kurda kuşa yem edemem." diye homurdanan Irmak Egemen'i takip etti. Egemen üzerini değiştirmiş salona geldiğinde kızlar hâlâ ortada yoktu. "Sanırsın baloya gitmek için hazırlanıyorlar, hâlâ biri bile inmemiş." dedi. O sırada kızlar gelmiş, orada bekleyen erkeklerin akıllarını başlarından almışlardı. Hele Derin'in cüretkar kıyafeti vücut hatlarını tamamen ortaya çıkarmış, Egemen'i deli etmişti.
Bana neler oluyor, diye kendi kendine soruyordu. "Hem çok beğeniyorum, hem de üzerindekileri parçalayacak kadar kızıyorum." diye düşünürken gözlerini Derin'den alamıyordu. Kapıdan çıkarken Derin'e yaklaşmış "Bu gece sakın o aptal dansı yapayım deme Derin!"
"Egemen biliyor musun? Aslında bu gece hiç dans etmeyi düşünmüyordum ama sen böyle söyleyince acayip dans etmek istedi canım. Sabaha kadar dans edebilirim." diyerek kapıdan çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Derin Kurgu (Tamamlandı)
Romance+18 Planlar üzerine kurulu hayatını bir düzene oturtan Derin'in geçmişi üzerinden süre gelen olayların kontrolünden çıkmasıyla adeta hayatı alt üst olmuştur. Artık hiç bir şey onun kontrolü altın...