Elmacık kemikleri belli olan kadın sürdüğü şeftali tonu allıkla elmacık kemiklerini daha da belirginleştirmiş, bronz yanık teniyse güzelliğini daha da ön plana çıkartıyordu.
Sıkı bir vücuda sahip olan Derin, dolgun göğüslere, incecik bele, yuvarlak kalçalara sahipti.
On dört yıl önceki erkeksi görünümünden eser kalmamıştı. Erkeklerin hayallerini süsleyen rüyalarına giren bir kadın olmuştu. Güzelliğinin gayet farkında olan Derin, erkeklerle arasına her zaman mesafe koyar, yanına yaklaşmalarına izin vermezdi. İşini kariyerini ön planda tutuyor, hataya asla yer vermiyordu.
Öfkesi dinmek bilmeyen Egemen yıllar önce Derin'le geçirdikleri son geceyi düşündü, onu öpmüştü. "Lanet olsun! Ben onu nasıl öptüm iğrenç,iğrenç, iğrenç kusmak istiyorum." derken bir yandan da elinin tersiyle dudaklarını siliyordu.Tekrar lanet okuyan Egemen, "Düşünmeye tahammülüm yok, birde onunla mı evleneceğim yani?" diyerek yumruklarını sıkıyordu, o zamanlar erkekten farksız olan Derin, sivilceler içinde dişlek ağzında diş telleri takılı peltek konuşan bir kızdı,
Egemen onu erkek arkadaşı gibi görüyor erkek muhabbeti yapıyordu, o son gece onu neden öptü? Nasıl öptü? Hangi kafayı yaşıyordu, ondan kurtulana kadar akla karayı seçmişti. Tam bir yıl her gün konuşmuş abuk subuk muhabbetlerini dinlemek zorunda kalmıştı, şimdi babası istiyor diye evlenecek, karısı mı yapacaktı
"Saçmalık saçmalık bu! "
diyerek bağırıyor gaza bastıkça basıyordu."Sen ne yapmaya çalışıyorsun baba o bir kız bile değil nasıl evlenmemi istersin ? Ama hayır ben onunla evlenmeyeceğim, bu evlilik asla gerçekleşmeyecek aptal kadın dünden razısın değil mi ? Belki de sen ikna ettin babamı. On dört yıl sonra nerden çıktın sen?"
diyerek direksiyonu sağa kıvırıp Balıkesir yoluna girmişti.Derin bir gece ansızın çalan telefonla uyandı. Yatağının yanında duran masaya gözlerini açmadan elini uzatıp telefonu aldı. Kimin aradığına bakmadan,
"Gecenin bu saatinde neden uyandırılıyorum? "
dedi sert bir ses tonuyla. Karşıdaki ses cevap verdi.
"Derin kızım..."
"Ömer amca?"dedi afallayarak ve yatağında doğruldu.
"Önemli bir şey konuşmam gerek.Bahçedeyim gelebilir misin"
Birden ayaklanan Derin endişeli bir sesle "Bir şey mi oldu ? Sorun nedir,Ömer amca?"diye sordu.
"Gel kızım,konuşmamız lazım.'
"Tamam geliyorum hemen"
diyerek telefonu kapatan Derin sabahlığını giyer giymez evden fırladı. Hemen karşıdaki ev onlarındı bahçeleri bitişikti, sadece iki evi ayıran bir çitti. Egemen ve Derin'in yazı tahtası olarak kullandıkları çit artık eskisi gibi değildi kısa bir süre önce boyanmıştı.Ömer amca havuz başında bekliyor bir yandan da kahvesini yudumluyordu Derin'i görünce "Gel kızım otur hemen." diyerek karşısındaki sandalyeyi işaret etti.
Meraklı gözlerle ne konuşacak diye amcasına bakan Derin oturmaya çalışıyordu. Kahvesinden bir yudum daha alan Ömer amca parmaklarını birbirine geçirmiş ellerine bakıyordu. "Kızım seni ne kadar sevdiğimi bilirsin, bir evladım da sensin, Egemen'den seni asla ayırmadım ayırmam da. Her zaman yanında olmaya çalıştım." dedi."Biliyorum ömer amca sana bu konuda minnettarım, benim için yaptıklarını asla inkar edemem ama biliyorsun ki bende seni en az babam kadar seviyorum." diye cevap verdi Derin.
"Evet kızım biliyorum, inan bana bu beni çok mutlu ediyor,şimdi gelelim seninle konuşmam gereken konuya" dedi derin bir nefes alarak.
"Söyle Ömer amca gerçekten merak ettim."
"Benim senden çok büyük bir isteğim var.Bu senin hayatını baştan sona etkileyecek,belki çok mutlu olacaksın belki de olmayacaksın kestiremiyorum ama bildiğim birşey var ki mutlu olman için elimden geleni yapacağım bunu bilmeni isterim..."dedi Ömer amcası ve Derin Ömer amcanın sözünü kesip konuşmaya başladı.
"Ömer amca ben ölecek miyim? Hasta mıyım?" dedi endişeli bir yüz ifadesiyle.
" O ne demek kız? Allah korusun!"dedi.
"Ne bileyim anlamadım? Bana ne söylemeye çalıştığını"dedi Derin."Ah deli kız dinlesen anlayacaksın..."
"Peki,peki dinliyorum ama Ömer amca ağzındaki baklayı birden çıkarsan olmaz mı? Ne gerek var böyle süslü laflara?" dedi hızlıca.
"Egemen'le evlenmeni istiyorum." Derin afallayıp "Hıh?"çıkardı ağzından. Ömer amca tekrarladı. "Egemen'le evlenmeni istiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Derin Kurgu (Tamamlandı)
Romance+18 Planlar üzerine kurulu hayatını bir düzene oturtan Derin'in geçmişi üzerinden süre gelen olayların kontrolünden çıkmasıyla adeta hayatı alt üst olmuştur. Artık hiç bir şey onun kontrolü altın...