46.bölüm

3.5K 213 30
                                    

Egemen, kendini istemsizce kanepeye bırakmıştı.

"Derin gitmiş, beni terk etmiş. Her şeyi bırakmış gitmiş."

"Nereye gitmiş?"

"Bilmiyorum, Derin'in avukatı Ceren aradı. Derin buradaydı, her şeyini bırakıp gitti bilgin olsun dedi."

Elif o an Egemen'i teselli etmek istedi.

"Bence seni çok seviyor. Çok geç kalmadan hemen karını bul."

"Seninle dosya göndermiş." deyince. Elif hemen çantasından dosyayı çıkarttı.

"Derin'den olduğunu bilmiyordum." dedi ve dosyayı Egemen'e uzattı. Egemen, dosyayı açtığında, imzalanmış boşanma dilekçesini görünce, birden gözlerini kapattı.
Kalbinin deli gibi atışlarına mani olamadı. Tek tek dosyanın içindeki her şeyi çıkardı. Masanın üzerine bırakıp uzun uzun baktı. Gözleri "Egemen'e..." yazan mektuba ilişti. Neler yazdığını merak ediyor; ama açmayada cesaret edemiyordu. yavaşça açtı mektubu ve okumaya başladı.

                       Egemen'e...
Keşke... Ne büyük ne anlamlı bir kelime değil mi? Bu kelimenin hayatıma ne kadar büyük anlamlar katacağını bilmeden çıktım bu yola...Kolay olmayacaktı, evet. Bunu bile bile çıktığım bu yoldaki en büyük hayal kırıklığım oldun benim. Keşke'nin anlamını en çok bugün anlıyorum. Keşke yapmasaydım, keşke gelmeseydim, keşke sevmeseydim... Keşke.
Oysa yüreğim avuçlarımda gelmiştim sana. Her ne olursa olsun, ne kadar zaman geçerse geçsin Egemen Özyurt'tun sen.  Güvenilir, güçlü, açık sözlü, çocukluğumun kahramanı Egemen Özyurt.
Kim derdi ki en büyük çaresizliğin seni sevmek olacağını.
Bak! Dinle şimdi.
Hayatımdaki izlerin sahibi , tek varisi.
Önce çocukca sevdim seni, hayallerimde büyüttüm. Kimse olmayacak, kimse alamayacaktı senin yerini. Tüm dünyaya kapadım kendimi. Dudağıma kondurduğun öpücüğün ardından çekip gittiğin gün, açtığın o yarayı ancak sen kapatabilirdin. O yüzden canım yana yana da olsa, kendi dünyamda kocaman bir kahraman büyüttüm ben. içimde Açılan her yaraya senin adını verdim. Seninle rengarenk olan hayatımı, siyah beyaza bıraktım. Bendeki seni durdurabilmek için çabaladım hep. Senin olduğun yere kimseyi koyamazdım, ben de çalışmakta buldum çıkış yolunu.
Çalıştım, çok çalıştım, başarılı da oldum. Artık daha öz güvenliydim, sen yoktun; ama sımsıkı sarılabileceğim bir ailem, işim ve arkadaşlarım vardı. Taki Ömer amca yanıma gelip, seninle evlenmemi isteyene kadar. Aslında tek hayalimdin; ama yapamam diye düşündüm çünkü biliyordum ki artık senin yanlızca kendine ait bir hayatın ve hayatına anlam katan bir kadının var. Üstelik ben değildim bu kadın. Belki de hiç olmayacaktım ama kabul ettim yinede. Zaten sende biliyormuşsun kabul etmemin sebebini. Neyse, içimde tarifsiz bir duyguyla, hayatında hiçbir zaman yer edinemeyeceğimi bildiğim halde kabul ettim. Öfkeliydim sana, bende açtığın her yara için çok öfkeliydim. Belki intikam olacaktı adı, ya da sana kendimi ispatlamak, bilmiyorum. Bunlara sığınarak hayatında bir iz bırakmak adına kabul ettim. İçten içe heyecenlaydım aslında. Kendi içimde reddetsemde, başka başka maskelere bürünmeye çalışsamda,  Derin Kozcu'ydum ben. Hayatında yanlızca sana aşık olan, yüzünün her karesini ayrı ayrı ezberleyen, güzel seven ve bir okadar da incinen.
Evlenmiştik artık. Yüzüne bile bakmadığın, her daim sende çirkin olarak yer etmiş bir kadın vardı hayatında.
Yaşadığımız onca şeyi, sevdiğimiz insanlara zarar vermemek adına hep sineye çektim, sana artık umrumda olmadığını ispatlamaya çalıştım. Belki de kendime bilemiyorum. Zaman geçtikçe bir şeyler oldu ve sen beni başka bir maskeyle inandırdın. Çocukluğuma döndüm. Siyah beyaz olan hayatım, bir anda sarılarla, morlarla, tanıştı yine.
Ayaklarım yerden kesildi. Adeta bir rüyada hissettirdin. Bulutların üzerinde uçuyordum artık. Yere bu kadar sert çakılacağımı bilmeden.
Dedim ya, Derin Kozcu'ydum ben. Her şeye rağmen güzel seven kadın. Sende Egemen Özyurt; her daim güvende hissettiğim, özünde hep dürüst olan... En azından ben öyle biliyordum. Rüyada olan ben artık bir kabusa uyandım hiç bir aşk, hiç bir sevgi bu denli sahte kurgulanabilir miydi? Hayatımda yeni açtığın yaralar için teşekkür ederim Egemen. Beni dipsiz kuyuya bıraktığın  için, insanlara inancımı bitirdiğin için teşekkür ederim Egemen ve hayatta gerçek aşk olmadığını gösterdiğin için çok teşekkür ederim Egemen özyurt.

Derin Kurgu (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin