30. Bölüm

6.1K 261 19
                                    

Irmak"Hadi aşkım uykum geldi yatalım." dedi. Egemen hemen Derin'e baktı.

"Sen git Irmak, ben gelirim."
Egemen gitmek istememiş, Kuzey'le Derin'i yalnız bırakmak düşüncesi hiç hoşuna gitmemişti. Irmak'ın ısrarına kayıtsız kalamadı.

"Birazdan geleceğim." diyerek Irmak'la beraber odasına çıktı. Bir süre Irmak'a baktıktan sonra dudaklarına yapıştı ama Derin'in dudaklarındaki o tadı o büyük hazzı alamadı. Irmak ise şaşırmış, bir o kadar da mutlu olmuştu. İlk defa Egemen kendiliğinden öpmek istemişti.

Irmak'ı kendinden uzaklaştıran Egemen "Sen uyu Irmak, ben salona iniyorum, daha sonra geleceğim." dedi ve odadan çıktı. Kapıyı kapatır kapatmaz elinin tersiyle dudaklarını sildi. Kesinlikle Derin'de farklı bir şey vardı.
Ona çok iyi geliyordu, bu kadın çok başkaydı. Egemen salona indiğinde, Derin yalnız oturmuş kahvesini içiyordu.

"O adam nerede?"

"Kuzey, onun adı Kuzey. Kendisi yattı, birazdan ben de yatacağım."

"Sakın o adamın odasında kalabileceğini düşünme."

"Peki sen, Irmak'ın yanında yatacak mısın?"

"Hayır, gerekirse burada solonda yatarım."

"Acaba kıskanıyor muyuz?"

"Adı her neyse, o adamın odasında kalmayacaksın o kadar."

"Tamam Elif'in yanında kalırım." diyerek salondan çıktı. Sabah olduğunda kararlaştırdıkları gibi Kuzey'le Irmak evden ayrılmıştı. Derin, evden çıkmak üzereyken Egemen onu kapıda yakalamış
"Hiçbir yere gitmiyorsun, bugün benimsin." dedi.

Elini tutup kanepeye oturttu. O günü evden çıkmadan geçirmişler, çok eğlenmişlerdi. Kuzey Türkiye'den ayrılana kadar böyle oldu. Kimi zaman da kızlarda onlara eşlik etti, Egemen'in değişimine şaşırsalar da, arkadaşları için mutlu oluyorlardı.
Egemen yine, on dört yıl önceki gibi Derin'i öpmüş ama bir daha o geceden hiç bahsetmemişti. Derin konusunu açmaya çalıştığında, onu her zaman başka bir konuyla geçiştirmişti.

Kuzey'in, Türkiye'den ayrıldığı gece bir arada oturmuşlar sohbet ediyorlardı.

"Kuzey gitti mi?"

"Evet, bu gece gitti."

"İsabet olmuş." diyen Egemen, Derin'e dönüp "O adam bu eve gelmeyecek dediysem, gelmesi mümkün değildi zaten." diyerek odasına çıktı. Kızlar bir şey anlamamış, Derin'le Elif birbirine bakıyordu. Bir şeyler döndüğünü anlamışlardı.

Melis konuşmaya başlamış "Kuzey'in gitmesi onu çok memnun etti." dedi. "O kadar iyi niyetli olma." diyen Elif, Derin'e bakmaya devam ediyordu.

Derin'in yüzü düşmüş "Neler oluyor?" diye Elif'e bakarak sessizce sordu. Elif anlamadığını ifade ederek ellerini iki yana açtı, o sırada kapı çaldı. Egemen merdivenlerden inerken, "Ben açarım kızlar." diyerek kapıya yöneldi. Kapıyı açtığında Onur ve Irmak kapının önünde duruyorlardı. Elinde valiziyle gelmişti. Irmak'ın elinden valizini alan Egemen, Onur'a teşekkür edip içeri davet etti. Melis'i gören Onur, içeri girmek istememiş oradan ayrılmıştı.

"Kızlar Irmak'ın evi tadilata girdi o süre içinde burada kalacak." dedi. Derin ayağa kalkmış "Bu ne demek oluyor Egemen?" diye sordu.

"Ne demek olduğunu söyledim işte, Irmak'ın evi tadilatta, o da burada kalacak." diyerek Irmak 'ı odasına çıkardı. Derin ayağa kalkmış hiddetle bağırıyordu. "Benimle oynadı görüyor musun Elif ? Aklı sıra beni kandırdı, demek her şey Kuzey gidene kadarmış." diyerek, bir hışımla evden çıktı.

Derin Kurgu (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin