38. Bölüm

5.3K 217 22
                                    

Herkes Derin'in başına toplanmış yerden kaldırmaya çalışıyorlardı. Derin bileğini incitmiş olacak ki, üzerine bastığında canı yandı. Derin'in gözleri kocasını aradı ama Egemen Irmak'ın yanına gitmiş onu yerden kaldırmaya çalışıyordu. "Bir yerin acıdı mı?" dediğinde "Bileğim ağrıyor." diyen Irmak, Derin'e bakıyordu. Egemen, bileğini  kırık çıkık var mı kontrol ediyordu. Kemal Derin'i kucağına aldığı gibi arabaya götürdü. Bütün arkadaşları onunla beraber hastaneye gitmişti, bir tek Egemen yoktu hastaneye gittiğini bile bilmiyordu. Derin ağlıyor herkes, "Canın çok mu yanıyor?" diyordu. Oysa ki Derin canının yandığı için değil, Egemen Irmak'ın yanına gittiği için sinirden ağlıyordu. Birden Onur "Egemen'e söylemeyi unuttuk, arayalım." dediğinde Derin  bağırmış "Hayır! Kimse Egemen'i aramayacak, hatta lütfen herkes telefonunu kapatsın hoş zaten aramaz şuan Irmak hanımla meşgul." dedi.

Aslında herkes Derin'e hak vermişti, Egemen'in yaptığı olacak şey değildi. Herkes Telefonunu kapatmıştı. Derin hastaneye gittiğinde ayağını alçıya almışlar, "Çatlak oluşmuş 15 gün üzerine basmaması gerekiyor." diyerek eve göndermişlerdi. Irmak kendini çabuk toparlamış, ayağının üzerinde gayet rahat yürüyordu. Egemen Derin'in yanına gitmek istediğinde, maalesef Derin ve arkadaşları çoktan gitmişti. Bütün arkadaşlarını tek tek arayan Egemen hiç birine ulaşamadı. "Lanet olsun! Nerede bunlar?" derken arkasından ona yaklaşan bir arkadaşı "Derin hanım kötü yaralandı, hemen hastaneye götürdüler yazık oldu kadına." deyince Egemen'in kalbine adeta bir sancı girdi. Egemen partiyi terk edip eve gittiğinde herkes evdeydi. Birden bağırmaya başlamış, "Neden hiç birinizin telefonuna ulaşılamıyor, ne kadar merak ettiğimin farkında mısınız?" dedi. Hemen Derin'in yanına gelen Egemen, ayağını alçıda görünce "Ne oldu kırık mı var yoksa?" diye sordu. 

"Sana ne Egemen! Seni ilgilendiriyor mu? Sen git Irmak hanımla ilgilen benden uzak dur." 

"Derin sen ne diyorsun saçmalamayı bırakır mısın?"

"Onur beni odama çıkarır mısın rica etsem?" 

"Hayır Onur, karımı ben çıkarırım odasına."

"Hayır, kesinlikle istemiyorum.Onur lütfen odama çıkar beni, yoksa burada havasızlıktan boğulacağım." 

"Derin sen ne yapmaya çalışıyorsun? Bu ne demek oluyor şimdi?" 

"Senin parti de yaptığın ne demek oluyorsa benim de yaptığım o demek oluyor."

"Ama herkes senin yanında, senin etrafındaydı zaten. O kızın yanında kimse yoktu tek başına yere düşmüş oturuyordu."

"Tek suçun bumu sanıyorsun? Egemen lütfen beni rahat bırakır mısın?  Sinirlerimi daha çok bozma!"  

Onur Derin'i odasına çıkarıp yatağına yatırdı. Bahar odaya çıkınca Burak'ta peşinden gitmiş, Egemen ve Kemal kalmıştı.  

"Neler oluyor Kemal, başka ne yaptım ben?"

"Vallahi ağabeyciğim bu sefer Derin haklı. Sonuçta o senin karın, seni yanında görmek ister."

"Ama Irmak da düşmüş ve üstelik tek başınaydı, yardım eden bile olmadı, herkes Derin'in yardımına koştu." 

"Bu bir şey değiştirir mi sanıyordun? Ne diyecekti yani 'Egemen çok doğru yaptın benim yanımda arkadaşlarım var sen benimle ilgilenmesen de olur' mu diyecek sandın?" 

"Ya tabi ki hayır, böyle bir şey beklemiyorum ama bu kadar kızması da anlamsız."

"Egemen sen gerçekten ciddi misin? Karın yerine sevgilinin yanında olmayı tercih ettin ne demek kızması anlamsız."

Derin Kurgu (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin