Egemen şansına lanet okudu. "Hemen göndereyim onları." diyen Egemen, salona yöneldiği sırada Derin onu durdurmuş "Sakın, sakın öyle bir şey yapayım deme günler çuvala girmedi ya." Şimdi bunlar gece yarısına kadar oturur, diye düşünen Egemen; ilk defa arkadaşlarının orada olmasından rahatsız olmuş, kalkıp gitseler diye bakıyordu ama gitmeye hiç niyetli görünmüyorlardı. Kemal Elif'in etrafında dönüyor, Burak'sa Bahar'dan gözlerini alamıyor, bir çalışanmış gibi değil orada misafirmiş gibi davranıyordu. Onur mutsuz olsa da kalabalık ortamda kendini daha rahat hissediyordu. Kemal Elif'i yarın gece için dışarı davet etmiş, Elif kabul etmişti. Nasıl olsa hafta sonu, sabaha kadar eğlenelim diyorlardı. Burak Kemal'i dürtüyor, Baharı'da davet etmesini istiyordu. Burak'ın ısrarlarına dayanamayan Kemal, Baharı'da davet etmiş ama Bahar ders çalışacağım diyerek daveti geri çevirmişti. Burak hemen "Ne için ders çalışıyorsunuz?" diye sordu. "Açık öğretim üniversite okuyorum sınavlarım var."
"İsterseniz ders çalışmanıza yarımcı olabilirim."
"Teşekkür ederim ama gerek yok, yalnız daha iyi çalışıyorum." diyen Bahar salondan çıktı. Egemen için harika olmuştu demek yarın akşam baş başa kalacağız, diye düşünüyordu. Heyecanı şimdiden sarmıştı.
Egemen o gün akşamı zor etmişti. Eve geldiğinde Elif hazırlanmış, çıkıyordu. Baş başa kalmış yemek yiyerek birer kadeh bir şeyler içmişlerdi. Derin'in elinden tutarak odaya çıkaran Egemen, "Bu gece bizim gecemiz." diyerek öpmeye başladı. Derin'in üzerindeki gömleğinin düğmelerini açmaya çalışırken Derin Egemen'in elinden tutmuş, "Egemen sana bir şey söylemem gerekiyor." dedi. Egemen onu susturmuş "Korkma aşkım bana güven her şey çok güzel olacak." dedi. Derin'in gömleğini çıkararak muhteşem vücudunu ortada bıraktı. Bir süre kendine göz ziyafeti veren Egemen "Sen harika bir kadınsın Derin; kokun, tenin, sıcaklığın.." derken Derin'in kokusunu içine çekiyor, Derin'in söylemek istediği şeye aldırış etmiyordu. Derin yine bir şey söylemek istediği sırada Derin'i susturarak, işaret parmağını dudaklarına bastırdı. Derin birden parmağını ısırdığında Egemen şaşırmış "Sen beni neden ısırdın şimdi" diyerek parmağını ovuştururken Derin'e bakıyordu. "Isırdım çünkü beni dinlemiyor, habire susturuyorsun."
"Ne oldu Derin, ne? diye soran Egemen kızgın görünüyordu. "Regl oldum."
"Ne oldun? Ne oldun?"
"Regl oldum."
"Ne zaman?"
"bugün."
"Kahretsin! Regl olacak başka zaman bulamadın mı?"
"Ben ne yapayım be! Bunun saati, günümü var."
oflayarak salona inen Egemen, kendine kahve yapıp sakinleşmeye çalıştı. Odaya geri döndüğünde daha sakin görünüyordu ama Derin'i görünce yine çıldırdı.
"Ben kaç gündür bu anı bekliyorum biliyor musun?"
"Ne yapayım Egemen, geri git dedim gitmedi beni dinlemedi söz dinlemiyor."
Egemen o zaman Derin'e kızmakla haksızlık yaptığını anladı. "Özür dilerim Derin, sadece günlerdir saçma sapan sebeplerden karıma dokunamıyorum onun için biraz gerginim." derken yatağa Derin'in yanına yattı. Karısına sıkıca sarılan Egemen, "Bir de ben söylesem mi? Beni dinler mi acaba?" diyerek gülümsedi.
O gecede maalesef Egemen'in kursağında kalmış, sadece karısına sarılmakla yetinmişti. Kemal ve Elif; dışarı çıkmışlar, iyi bir kulüpe gitmişler, hoş vakit geçirip eğleniyorlardı, ta ki Kemal'in eski sevgilisi koluna taktığı yeni sevgilisiyle gelene kadar. Kemal onları görünce iyice bozulmuş, ikisini de göz hapsine almıştı. "Kim o?" diyen Elif merakla Kemal'le bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Derin Kurgu (Tamamlandı)
Romance+18 Planlar üzerine kurulu hayatını bir düzene oturtan Derin'in geçmişi üzerinden süre gelen olayların kontrolünden çıkmasıyla adeta hayatı alt üst olmuştur. Artık hiç bir şey onun kontrolü altın...