"Özür diliyorum, gece gece sizi rahatrsız ediyorum ama ben arkadaşınız Irmak'ın alt komşusuyum, bir kaç kez karşılaşmıştık."
"Evet, sadede gel."
"Irmak, ciddi bir sinir krizi geçirdi ve evindeki herşeyi kırıp döktü. Ellerinde ve ayaklarında birçok kesikler var, hemen hastaneye getirdik; durumu pek iyi değil."
"Ee, ben ne yapabilirim? Annesini arayın."
"Aradım, aradım ama şehir dışında olduğu için gelemiyor. Ben çocuğumu anneme bırakarak geldim, eve gitmem lazım, sizi aramaktan başka çarem yoktu çünkü durumu iyi değil."
"Şuan sakinleştiricinin etkisiyle uyuyor, kendine gelince tepkisi ne olur belli değil. Üstelik evi cam kırıkları içinde."
"Beni ilgilendirmiyor, ne yapıyorsa yapsın."
"Pekala, ben hastaneden çıkıyorum, kendisi burada bilginiz olsun."
"Kahretsin! Bir bu eksikti." Egemen, içten içe rahatsız olmuş, gitsem mi diye düşünmüştü. Sonradan Kemal''i aramaya karar verdi ve her şeyi Kemal'e anlatıp hastaneye gitmesini istedi."Yarın işe gelmen gerekmiyor." Diyerek telefonu kapattı.
Kemal, hastaneye gittiğinde, Irmak hiç de anlatılan kadar kötü görünmüyordu. Odaya girdiğinde Irmak yatağında oturuyor, aynadan ufak tefek yaralarına bakıyordu. Kemal, içeri girince "Kendisi gelmek istemedi seni mi gönderdi?" dedi.
"Evet, beni gönderdi. Bakıyorum da gayet iyi görünüyorsun. Sanırım beni gördüğüne sevinmedin? Senin için hayal kırıklığı olmalı, Neden hala onlarla uğraşıyorsun Irmak? Bunu yaparken aklından ne geçti merak ediyorum doğrusu."
"Kemal, ben sinir krizi geçirmişim ve ne yaptığımı bilmez halde hastaneye getirilmişim. Evimdeki eşyaları kırıp dökmüşüm, acaba bunu ne düşünerek yapmış olabilirim?"
"Hemen söyleyeyim Irmak, evi kırdın döktün ve sinir krizi adı altında hastaneye getirildin. Sakinleştirici iğneler vuruldu. Egemen buraya geldiğinde, doktor sitresten uzak durmanı, ciddi bir sinir krizi geçirdiğini söyleyecekti. Tabi komşun hemen Egemen'i aradı. Birazda abartarak senden bahsetti.
"Kemal, saçmalama Allah aşkına."
"Komşunun gitmesi gerekiyordu çünkü planın işlemesi için zavallı olman lazımdı. Sonuçta sekiz yıldır birlikte olduğu kadını, böyle bir durumda ortada bırakamazdı. Evinin temizlenmesi gerekiyor, durulacak durumda değil, eee ne yapacak? Seni alıp ya evine götürecek, ya da otele. Tabi bu arada seni yalnız da bırakamaz yanında kalacak. Uzun zamandır görüşmüyorsunuz seni gördüğünde mutlaka eski günleri özlediğini hissedecek, tabi Derin bu duruma anlayış göstermeyecek, senin yanında kalmasını istemeyecek, vicdansız kadın olacak vs."
Irmak, gözlerini açmış Kemal'e bakıyordu. Aklından geçenleri Kemal bir bir söylemiş, niyetini anlamıştı.
"Sen neden kaybediyorsun biliyor musun Irmak? Çok küçük düşünüyorsun, böyle bir plan yapacak kadar aptalsın da ondan. Bu yaptıkların seni Egemen'in gözünden düşürmekten başka bir işe yaramaz.
Hoş, zaten zamanlama oldukça yanlıştı.""Neden, bir sorun mu var?"
"Melis, Ömer amcayla evlenmeye kalktı."
"Ne, Derin'in arkadaşı Melis'mi?"
"Evet, ta kendisi."
Bir kahkaha atan Irmak, "Ah Melis, ah. Sen benden de beter durumdasın. Ee sonuç?"
"Ne olacak, Ömer amca nasıl bir insan olduğunu anlayınca kapının önüne koydu. Üstelik beş yıldır birliktelermiş, herkesi kandırmışlar ve daha bitmedi..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Derin Kurgu (Tamamlandı)
Romance+18 Planlar üzerine kurulu hayatını bir düzene oturtan Derin'in geçmişi üzerinden süre gelen olayların kontrolünden çıkmasıyla adeta hayatı alt üst olmuştur. Artık hiç bir şey onun kontrolü altın...