26.bölüm

6.1K 245 7
                                    

Bol bol eğlendikleri gecenin ardında bir hafta geçmiş,  Ömer amca hala orada kalmaya devam ediyordu.

Kendini oldukça güvende hisseden Derin hiç olmadığı kadar rahat ve huzur içinde yatıyordu. Egemen'den aldığı güçle hiçbir şeyden korkmuyordu. Kemal Egemen'in ofisine gediğinde koltuğunda uyurken buldu. "Yine neler oluyor bu adama" diyerek odadan çıkacakken, "Gitme, gel." diyen Egemen'in sesiyle durdu. "Sana neler oluyor Egemen ?  Yıllardır beraber çalışırız, değil uyumak bir kez gözünü kapattığını dahi görmedim. Son bir haftadır neler oluyor sana? Bulduğun her fırsatta uyuyorsun."  Oturduğu yerden doğrulan Egemen hemen ayılmak için her zaman ki sade Türk kahvesini söyledi.
"Bir haftadır geceleri uyuyamıyorum."
"Neden?"
"Babamın bizde olduğunu biliyorsun."
"Evet, biliyorum."
"Benim yatağımda yatıyor, tabi ben de Derin'le."
"Beraber mi yatıyorsunuz? Şimdi anlaşıldı. Neden her bulduğun fırsatta uyuduğun."

"Yanlış anlama Kemal! Düşündüğün gibi bir şey yok O nasıl rahat rahat uyuyor? Bilmiyorum ama ben kesinlikle uyuyamıyorum."

Elleriyle kadının vücudunu tarif eden Kemal "Yanımda Derin gibi bir kadın varken bende uyuyamazdım. Düz duvara tırmanırdım herhalde." diyerek sırıtıyordu. Egemen'in ters bakışlarını fark edince boğazını temizleyip "Neyse ben bir kahve alayım kendime." diyerek odadan çıkan Kemal "Durumlar bayağı vahim." diyerek homurdandı.

Egemen arkadaşlarıyla birlikte eve gelmiş babasını salonda yalnız otururken bulmuştu. Kızlar ortalıkta görünmüyordu nerede olduklarını merek etmiş ama ilgileniyor gibi görünmek istemediği için sorma gereği duymamıştı. Belki kendisi bile farkında değildi ama gözleri Derin'i arıyordu.

Kızlar hep birlikte kıkırdayarak gelmişler, birbirinden güzel görünüyorlardı. Yerinden kalkan Ömer amca kızların yanına giderek ıslık çalmış, "Anlaşılan siz benim başımı derde sokacaksınız bu gece." demişti. Asuman'ı tanıyamayan Ömer amca "Bu kızımız kim?" diye sorunca kızlar hep birlikte gülmüş, "Tanıyamadın mı? Asuman o." demişlerdi. Şaşkınlığını gizleyememiş "Benimle dalga mı geçiyorsunuz?" diye sormuştu.  
"Benim Ömer amca, Asuman." 
"Kızım, sana ne oldu böyle? Tanıyamadım seni."
"Kızlar sağ olsun,benim için çok uğraştılar. Güzel olmuş muyum?"
"Hem de çok güzel olmuşsun. Bu akşam bütün erkekler beni kıskanacak yanımda birbirinden güzel kızlar var şanslı bir erkeğim."

Egemen ve arkadaşları da şaşırmışlar bu kadın nasıl bu kadar değişebildi, diye düşünüyorlardı.  Kızlar Asuman için seferber olmuştu. Saçları boyandı, fön çekildi, makyaj yapıldı, birbirinden güzel kıyafetler alındı, o güzel vücudu ortaya çıkarıldı. Aynada kendine bile yabancı gelen Asuman, kendini çok mutlu hissetmiş, kızlara ayrı ayrı teşekkür etmişti. "Biz de şanslı kadınlarız Ömer Bey, sizin gibi yakışıklı bir beyefendi var yanımızda." diyen Melis  göz kırpmıştı. Kot pantolon, siyah tişört tercih eden Ömer amca saçlarını geri taramış sade ama şık görünüyordu. Saçlarındaki  yer yer beyazlar ayrı bir hava katıyordu.

Sonradan gelen Derin merdivenlerde göründüğünde bütün dikkatleri üzerine çekmiş, Kemal'in "Oha!" diyerek tepki vermesine neden olmuştu.

Göbek üzerinde biten askılı gri büstiyeri, altına giydiği siyah gri payetlerle işlenmiş mini şortu tamamlıyordu. Ten rengi ince topuk tek bant ayakkabı tercih etmiş, omuzuna attığı ceketiyle de ayrı bir hava katmıştı kendine. Dümdüz taranmış saçlarını yan tarafında bırakmış, yaptığı gece makyajı ile etrafındakilerini  büyülüyordu.

Egemen Derin'i gördüğünde tekrar bakmış beğeniyle kızgınlık arasında kendi de adlandıramadığı bir hisse kapılmıştı. Yüzünde kocaman gülümsemeyle inen Derin, Ömer amcasının uzattığı eli tutmuştu. "Prenses de geldiğine göre gidebiliriz, kızlar." dedi. "Nereye gidiyorsunuz?" diye soran Egemen ayağa kalkmış, babasına bakıyordu. "Kızları kulübe götürüyorum sabaha kadar eğlenecekler bu gece onların gecesi." dedi.
 
"Hayır gidemezsiniz."  

Derin Kurgu (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin